Oferta pracy

Junior Data Analyst

LOYALTY POINT sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)

Technologie, których używamy

Wymagane

  • SQL

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie raportów i przeprowadzanie analiz

  • Praca z bazami danych MS SQL oraz z danymi nieustrukturyzowanymi

  • Ustalanie wymagań i zakresu potrzeb analitycznych z użytkownikami biznesowymi

  • Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników (także w języku angielskim)

  • Automatyzacja raportowania i procesów przetwarzania danych

Nasze wymagania

  • Wykształcenie zgodne z profilem stanowiska (analiza danych, statystyka, metody ilościowe, informatyka i ekonometria, informatyka, matematyka)

  • Bardzo dobra znajomość SQL

  • Bardzo dobra znajomość MS Excel

  • Znajomość metod analizy danych, statystyki i data mining

  • Znajomość języka angielskiego

  • Proaktywne podejście do pracy, zaangażowanie

  • Komunikatywność

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • Znajomość R lub Python

  • Znajomość VBA

To oferujemy

  • Zdobywanie doświadczenia w zgranym, profesjonalnym i nastawionym na cel zespole

  • Elastyczne godziny pracy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

  • Parking dla rowerów w podziemiu biurowca

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Kartę Multisport

  • Naukę języka angielskiego

  • Możliwość budowania swojej ścieżki rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

LOYALTY POINT sp. z o.o.

W Loyalty Point stawiamy sobie za cel, by nasi Klienci mogli poznać swoich konsumentów i na bazie zebranej wiedzy traktować ich w sposób szczególny – im więcej wiemy, w tym bardziej dopasowany i precyzyjny sposób komunikujemy oferty naszych Klientów. Łączymy wypracowane przez lata umiejętności analityczne z pomysłami kreatywnymi, dzięki czemu wiemy, co konsumenci kupują i co ich do tego motywuje. Przekuwamy zdobytą wiedzę na działania praktyczne z korzyścią dla naszych Klientów i rozwoju ich biznesu.

Jesteśmy liderem i najczęściej nagradzaną firmą polskiego rynku programów lojalnościowych – zapewne każdego dnia masz kontakt z naszymi projektami w IKEA, Decathlon, Vision Express, SMYK, Continental, LG, Douglas i u ponad 30 innych fantastycznych Klientów.

Przewiń do profilu firmy