Ta oferta pracy jest nieaktualna od 23 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Junior Data Reporting Specialist DTC

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 28.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    CONVATEC - Jesteśmy po to by poprawiać jakość życia pacjentów

    ConvaTec jest międzynarodową firmą opracowującą nowe rozwiązania technologiczne oraz produkty medyczne. Firma zajmuje wiodącą pozycję w opiece stomijnej, leczeniu ran, opiece szpitalnej oraz produkcji urządzeń infuzyjnych. Nasze produkty zapewniają wiele korzyści klinicznych i ekonomicznych, w tym kontrolę zakażeń, ochronę skóry, poprawę jakości życia pacjentów oraz zmniejszenie kosztów opieki nad pacjentem.
     
    Wartości i zachowania, którymi kierujemy się na codzień:
     
    Troska o innych: z ogromną pasją staramy się poprawiać jakość życia pacjentów, którzy są dla nas głównym punktem odniesienia we wszystkim, co robimy.
     
    Dążenie do doskonałości: Przewidujemy potrzeby klientów i odpowiadamy na nie, kreując innowacyjne rozwiązania najwyższej klasy.
     
    Budowanie zaufania: Budujemy zaufanie, dostarczając wysokiej jakości produkty i usługi, na których nasi klienci mogą polegać. Nasze zaangażowanie potwierdza to zaufanie – zawsze dotrzymujemy słowa.
     
    Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
    Junior Data Reporting Specialist DTC
    (Młodszy Specjalista ds. Raportowania danych DTC)
    Miejsce pracy: Warszawa

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

    • przygotowywanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów oraz analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Firmy
    • bieżąca ścisła współpraca z innymi dziłami
    • przygotowywanie raportów ad-hoc
    • przygotowywanie rekomendacji na podtstawie wyników analiz mających na celu zwiększenie skuteczności pracy zespołów sprzedażowych
    • analizowanie działań sprzedażowych poprzez optymalizację efektywności pracy zespołów sprzedażowych
    • identyfikację segmentów w bazach CRM, analizując wpływ i skuteczność kampanii sprzedażowych i marketingowych
    • sporządzanie estymacji kampanii oraz porównywanie wyników do tych estymacji

    Od kandydatów oczekujemy:

    • min. 1 – 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    • doświadczenia w przetwarzaniu danych: od pracy z danymi surowymi do prezentacji wyników
    • ukierunkowania na pracę analityczną z dużą ilością danych
    • dokładności, systematyczności
    • zaangażowania, orientacji na zadania i terminowości
    • komunikatywności oraz nastawienia na współpracę
    • umiejętność realizowania zadań ad-hoc
    • umiejętności pracy pod presją czasu
    • bardzo dobrej znajomości programu MS Excel do analizy danych (warunek konieczny) oraz Ms Power Point
    • komunikatywnej znajomość j. angielskiego (min. poziom B1)
    • znajomość systemów CRM oraz analizy rozmów telefonicznych będzie dodatkowym atutem
    • znajomość programu SAP oraz wiedza z zakresu finansów będzie dodatkowym atutem
    • mile widziana znajomość podstaw VBA

    Oferujemy:

    • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej, renomowanej firmie
    • udział w start-up’owym projekcie biznesowym
    • możliwość rozwoju kompetencji w obszarze Business Analysis
    • pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie, karta LunchPass)
    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV za pośrednictwem ogłoszenia wraz z poniższą klauzulą:
     
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”