Oferta pracy

Conversion Sp. z o.o.

Junior Digital Analyst

Conversion Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Conversion Sp. z o.o.

Wincentego Rzymowskiego 31

Warszawa

Conversion Sp. z o.o.

Masz już pierwsze szlify w analityce internetowej i chcesz dalej rozwijać się w tym kierunku?

Rozsiądź się wygodnie w fotelu, ponieważ mamy coś dla Ciebie. Szukamy osób na stanowisko:

Junior Digital Analyst

Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która już od 10 lat specjalizuje się wyłącznie w analityce internetowej i optymalizacji konwersji.  Pracujemy dla największych w polskim internecie jak Reserved czy CCC.

Mamy sporo projektów w zakresie analityki i w związku z tym poszukujemy Ciebie — pełnej pasji i determinacji osoby na stanowisko Junior Digital Analyst.

Twoim głównym zadaniem będzie zapewnienie, żeby zbierane przez naszych Klientów dane były poprawne oraz kompletne. Dzięki temu będziemy mieli pewność, że przeprowadzane na podstawie tych danych analizy dają właściwe rekomendacje biznesowe. Jest to ważne i odpowiedzialne zadanie będące elementem niemalże każdego projektu, który realizujemy. Zresztą sam także będziesz przeprowadzał analizy w oparciu o dane z Google Analytics i pomagał nam w znalezieniu elementów na witrynach naszych Klientów, które wymagają zmiany.

Chcemy, żebyś znał już podstawy Google Analytics i Google Tag Mangera. Może obecnie pracujesz już od roku na stanowisku Junior Digital Analyst, albo pracujesz na zupełnie innym stanowisku ale często masz kontakt z Google Analytics i obecnie chcesz skoncentrować się właśnie na tym obszarze? Jeżeli tak, to świetnie! Praca u nas będzie dla Ciebie mocnym punktem Twojego CV, wykonasz zdecydowany krok naprzód i zobaczysz, że Twoja kariera nabierze rumieńców :] Po roku pracy u nas będziesz mógł liczyć na awans i stanowisko Digital Analyst.

Nasz firma jest certyfikowanym partnerem Google oraz certyfikowanym resellerem Google Analytics 360. Gwarantuje Ci to szybki rozwój Twoich umiejętności i zdobycie międzynarodowego doświadczenia oraz dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych. W skrócie—jeżeli ważny jest dla Ciebie rozwój to nasza firma jest dla Ciebie świetnym wyborem.

Junior Digital Analyst

Miejsce pracy: Warszawa

Jak będzie wyglądała praca na tym stanowisku?

W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:

  • Przeprowadzanie audytów instalacji i konfiguracji Google Analytics oraz Google Tag Managera (identyfikacja oraz naprawa błędów)
  • Opracowywanie projektów wdrożenia / rozwoju w infrastrukturze Google Analytics i Google Tag Managera
  • Konfigurowanie Google Analytics (także Google Analytics 360)
  • Komunikowanie się z IT w zakresie implementacji warstwy danych
  • Wdrażanie skryptów Google Analytics z użyciem Google Tag Managera 
  • Analiza danych ilościowych (z wykorzystaniem Google Analytics, Excela i BigQuery)
  • Tworzenie kokpitów w Google Data Studio

Na pewno zastanawiasz się z jakimi firmami współpracujemy. Jest ich trochę. Do tej pory realizowaliśmy projekty dla takich firm jak: LPP (Reserved, Cropp, Mohito), CCC, 4F, Tylko, Triverna, Wittchen, Conrad, Lancerto, Limango, Answear.com, Black Red White, Prosto, Publio, Showroom, Praktiker, Legia Warszawa czy Sizeer.

Gdy dołączysz do naszego zespołu zagwarantujesz sobie świetną atmosferę w pracy, bardzo dużą samodzielność, rewelacyjnych współpracowników i możliwości szybkiego rozwoju.

Co musisz umieć?

Na stanowisko Junior Digital Analyst szukamy osoby, która ma już pierwsze szlify z Google Analytics za sobą oraz która chce doskonalić się w tym kierunku. Jeżeli lubisz pracować w małych, ale ambitnych zespołach to trafiłeś na dobre ogłoszenie.

Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:

  • Przynajmniej 1 rok doświadczenia w pracy z Google Analytics i Google Tag Managera
  • Dobrą znajomość Excela
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  • Umiejętność zarządzania czasem i priorytetami
  • Samodzielność i wysoki poziom odpowiedzialności
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość podstaw HTMLa i JavaScript

Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo posiadasz:

  • Znajomość JS i jQuery
  • Znajomość Google Data Studio
  • Certyfikaty potwierdzające znajomość narzędzi Google
  • Znajomość zagadnień digital marketingu (SEO, PPC, afiliacja)
  • Znajomość branży ecommerce
  • Umiejętność rozmowy z klientem

Jaką osobą musisz być?

Szukamy osoby, która chce związać swoja karierę z analityką internetową, chce ciągle się rozwijać w ramach tej działki i nie boi się nowych wyzwań.

Co oferujemy?

  • Wynagrodzenie w przedziale 4.000 – 7.000 zł netto na fakturze B2B
  • Budżet szkoleniowy (około 1.500 – 2.500 PLN)
  • Zdobycie doświadczenia przy największych na rynku wdrożeniach Google Analytics
  • Zdobycie doświadczenia w pracy z takimi narzędziami jak Google Analytics 360, Google BigQuery i Google Data Studio
  • Szybki rozwój dzięki bezpośredniemu raportowaniu do Cofoundera, szkoleniom oraz ułożonemu i ambitnemu procesowi onboardingu i wdrożenia
  • Świetną, startupową atmosferę w pracy i rewelacyjnych współpracowników
  • Wygodne i nowoczesne biuro (biurowiec na Rzymowskiego 31) oraz najlepszy sprzęt (pracujemy na sprzęcie Apple)
  • Elastyczne godziny pracy
  • Do wyboru: praca w naszym biurze w Warszawie (ul. Rzymowskiego 31) albo w 100% zdalnie
  • 26 dni płatnego urlopu
  • Darmowe owoce w firmie
  • Bezpłatny Spotify Premium

Jak możesz dowiedzieć się więcej o nas oraz o pracy z nami?

Jeżeli masz wątpliwości, czy to, co robimy jest dla Ciebie albo po prostu chcesz dowiedzieć się więcej - napisz maila na [email protected]

Jak zostać częścią naszego zespołu?

Jest to bardzo proste. Wystarczy, że na adres mailowy [email protected] wyślesz swoje CV. Jeżeli Twoja aplikacja będzie dla nas interesująca to skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i zaprosimy Cię na rozmowę. Jeżeli wszystko pójdzie w porządku to dołączysz do naszego zespołu ☺

Aha — w każdym dokumencie koniecznie dołącz klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 Dz.U. Nr 133, Poz. 833).

Dlaczego pokochasz pracę w Conversion, gdy już do nas dołączysz?

Masz duże znaczenie
Jesteśmy startupem, więc każdy z nas jest ważny i każdy z nas ma realny wpływ na rozwój Conversion. To gwarancja, że każdy dzień będzie dla Ciebie pełen satysfakcji.

Twój własny komputer Apple
Chcemy żeby praca u nas była dla Ciebie przyjemnością. Właśnie dlatego zapewnimy Ci najlepsze na rynku narzędzia pracy.

Pracujesz w startupowej atmosferze
Nasze biuro to coś więcej niż tylko miejsce pracy. Nie musisz spędzać całego dnia przy swoim biurku – jeżeli masz ochotę możesz rozłożyć się na pufie, przegryźć firmowe owoce, przedyskutować nurtujące Cię problemy podczas piątkowego lunchu albo dokopać komuś w FIFĘ czy SingStara :)

Słuchasz Spotify Premium
Chyba każdy lubi muzykę, a nie ma nic lepszego niż ulubione kawałki w wysokiej jakości, które uprzyjemniają godziny spędzone w pracy. Dlatego otrzymasz dostęp do Spotify Premium i będziesz mógł słuchać i pobierać swoją ulubioną muzykę na komputer i urządzenia przenośne. Oczywiście nie tylko w pracy :)


Masz już pierwsze szlify w analityce internetowej i chcesz dalej rozwijać się w tym kierunku?

Rozsiądź się wygodnie w fotelu, ponieważ mamy coś dla Ciebie. Szukamy osób na stanowisko:

Junior Digital Analyst

Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która już od 10 lat specjalizuje się wyłącznie w analityce internetowej i optymalizacji konwersji.  Pracujemy dla największych w polskim internecie jak Reserved czy CCC.

Mamy sporo projektów w zakresie analityki i w związku z tym poszukujemy Ciebie — pełnej pasji i determinacji osoby na stanowisko Junior Digital Analyst.

Twoim głównym zadaniem będzie zapewnienie, żeby zbierane przez naszych Klientów dane były poprawne oraz kompletne. Dzięki temu będziemy mieli pewność, że przeprowadzane na podstawie tych danych analizy dają właściwe rekomendacje biznesowe. Jest to ważne i odpowiedzialne zadanie będące elementem niemalże każdego projektu, który realizujemy. Zresztą sam także będziesz przeprowadzał analizy w oparciu o dane z Google Analytics i pomagał nam w znalezieniu elementów na witrynach naszych Klientów, które wymagają zmiany.

Chcemy, żebyś znał już podstawy Google Analytics i Google Tag Mangera. Może obecnie pracujesz już od roku na stanowisku Junior Digital Analyst, albo pracujesz na zupełnie innym stanowisku ale często masz kontakt z Google Analytics i obecnie chcesz skoncentrować się właśnie na tym obszarze? Jeżeli tak, to świetnie! Praca u nas będzie dla Ciebie mocnym punktem Twojego CV, wykonasz zdecydowany krok naprzód i zobaczysz, że Twoja kariera nabierze rumieńców :] Po roku pracy u nas będziesz mógł liczyć na awans i stanowisko Digital Analyst.

Nasz firma jest certyfikowanym partnerem Google oraz certyfikowanym resellerem Google Analytics 360. Gwarantuje Ci to szybki rozwój Twoich umiejętności i zdobycie międzynarodowego doświadczenia oraz dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych. W skrócie—jeżeli ważny jest dla Ciebie rozwój to nasza firma jest dla Ciebie świetnym wyborem.

Junior Digital Analyst

Jak będzie wyglądała praca na tym stanowisku?

W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:

  • Przeprowadzanie audytów instalacji i konfiguracji Google Analytics oraz Google Tag Managera (identyfikacja oraz naprawa błędów)
  • Opracowywanie projektów wdrożenia / rozwoju w infrastrukturze Google Analytics i Google Tag Managera
  • Konfigurowanie Google Analytics (także Google Analytics 360)
  • Komunikowanie się z IT w zakresie implementacji warstwy danych
  • Wdrażanie skryptów Google Analytics z użyciem Google Tag Managera 
  • Analiza danych ilościowych (z wykorzystaniem Google Analytics, Excela i BigQuery)
  • Tworzenie kokpitów w Google Data Studio

Na pewno zastanawiasz się z jakimi firmami współpracujemy. Jest ich trochę. Do tej pory realizowaliśmy projekty dla takich firm jak: LPP (Reserved, Cropp, Mohito), CCC, 4F, Tylko, Triverna, Wittchen, Conrad, Lancerto, Limango, Answear.com, Black Red White, Prosto, Publio, Showroom, Praktiker, Legia Warszawa czy Sizeer.

Gdy dołączysz do naszego zespołu zagwarantujesz sobie świetną atmosferę w pracy, bardzo dużą samodzielność, rewelacyjnych współpracowników i możliwości szybkiego rozwoju.

Co musisz umieć?

Na stanowisko Junior Digital Analyst szukamy osoby, która ma już pierwsze szlify z Google Analytics za sobą oraz która chce doskonalić się w tym kierunku. Jeżeli lubisz pracować w małych, ale ambitnych zespołach to trafiłeś na dobre ogłoszenie.

Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:

  • Przynajmniej 1 rok doświadczenia w pracy z Google Analytics i Google Tag Managera
  • Dobrą znajomość Excela
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  • Umiejętność zarządzania czasem i priorytetami
  • Samodzielność i wysoki poziom odpowiedzialności
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość podstaw HTMLa i JavaScript

Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo posiadasz:

  • Znajomość JS i jQuery
  • Znajomość Google Data Studio
  • Certyfikaty potwierdzające znajomość narzędzi Google
  • Znajomość zagadnień digital marketingu (SEO, PPC, afiliacja)
  • Znajomość branży ecommerce
  • Umiejętność rozmowy z klientem

Jaką osobą musisz być?

Szukamy osoby, która chce związać swoja karierę z analityką internetową, chce ciągle się rozwijać w ramach tej działki i nie boi się nowych wyzwań.

Co oferujemy?

  • Wynagrodzenie w przedziale 4.000 – 7.000 zł netto na fakturze B2B
  • Budżet szkoleniowy (około 1.500 – 2.500 PLN)
  • Zdobycie doświadczenia przy największych na rynku wdrożeniach Google Analytics
  • Zdobycie doświadczenia w pracy z takimi narzędziami jak Google Analytics 360, Google BigQuery i Google Data Studio
  • Szybki rozwój dzięki bezpośredniemu raportowaniu do Cofoundera, szkoleniom oraz ułożonemu i ambitnemu procesowi onboardingu i wdrożenia
  • Świetną, startupową atmosferę w pracy i rewelacyjnych współpracowników
  • Wygodne i nowoczesne biuro (biurowiec na Rzymowskiego 31) oraz najlepszy sprzęt (pracujemy na sprzęcie Apple)
  • Elastyczne godziny pracy
  • Do wyboru: praca w naszym biurze w Warszawie (ul. Rzymowskiego 31) albo w 100% zdalnie
  • 26 dni płatnego urlopu
  • Darmowe owoce w firmie
  • Bezpłatny Spotify Premium

Jak możesz dowiedzieć się więcej o nas oraz o pracy z nami?

Jeżeli masz wątpliwości, czy to, co robimy jest dla Ciebie albo po prostu chcesz dowiedzieć się więcej - napisz maila na [email protected]

Jak zostać częścią naszego zespołu?

Jest to bardzo proste. Wystarczy, że na adres mailowy [email protected] wyślesz swoje CV. Jeżeli Twoja aplikacja będzie dla nas interesująca to skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i zaprosimy Cię na rozmowę. Jeżeli wszystko pójdzie w porządku to dołączysz do naszego zespołu ☺

Aha — w każdym dokumencie koniecznie dołącz klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 Dz.U. Nr 133, Poz. 833).

Dlaczego pokochasz pracę w Conversion, gdy już do nas dołączysz?

Masz duże znaczenie
Jesteśmy startupem, więc każdy z nas jest ważny i każdy z nas ma realny wpływ na rozwój Conversion. To gwarancja, że każdy dzień będzie dla Ciebie pełen satysfakcji.

Twój własny komputer Apple
Chcemy żeby praca u nas była dla Ciebie przyjemnością. Właśnie dlatego zapewnimy Ci najlepsze na rynku narzędzia pracy.

Pracujesz w startupowej atmosferze
Nasze biuro to coś więcej niż tylko miejsce pracy. Nie musisz spędzać całego dnia przy swoim biurku – jeżeli masz ochotę możesz rozłożyć się na pufie, przegryźć firmowe owoce, przedyskutować nurtujące Cię problemy podczas piątkowego lunchu albo dokopać komuś w FIFĘ czy SingStara :)

Słuchasz Spotify Premium
Chyba każdy lubi muzykę, a nie ma nic lepszego niż ulubione kawałki w wysokiej jakości, które uprzyjemniają godziny spędzone w pracy. Dlatego otrzymasz dostęp do Spotify Premium i będziesz mógł słuchać i pobierać swoją ulubioną muzykę na komputer i urządzenia przenośne. Oczywiście nie tylko w pracy :)

Ogłoszenie archiwalne