Oferta pracy
Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Junior Doradca Klienta Contact Center

Credit Agricole Bank Polska S.A.O firmie

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • Ważna jeszcze 24 dni
    do: 21 sie 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)

Twój zakres obowiązków

  • Pracujesz w Centrali naszego Banku, na Contact Center (Open Space)

  • Twoim zadaniem jest obsługa klientów

  • Doradzasz klientom w zakresie usług, (np. zrobienie przelewu, odblokowanie bankowości internetowej, odblokowania aplikacji mobilnej), pomagasz przy rozwiązaniu problemów klienta

  • Promujesz produkty naszego banku: konta, e-wyciągi, oszczędności, karty kredytowe, kredyty gotówkowe itp.

  • Twoim narzędziem pracy jest telefon, wykonujesz około 120 połączeń w trakcie dnia

  • Budujesz długofalowe relacje z klientami

  • Dbasz o zachowywanie wysokiej jakości obsługi

Nasze wymagania

  • Wykształcenie średnie

  • Komunikatywność i poprawna dykcja

  • Jesteśmy otwarci na kandydatów bez doświadczenia w branży finansowej

  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów

  • Gotowość i chęć nauki oraz poszerzania swojej wiedzy

  • Umiejętność obsługi komputera

  • Umiejętność pracy pod presją czasu

To oferujemy

  • Umowę o pracę

  • Pracę w pełnym wymiarze godzin

  • Twoje miejsce pracy to obszar Contact Center, będziesz pracować na Open Space

  • Twoim pracodawcą będzie Credit Agricole Bank Polska S.A.

  • Będziesz pracować w stabilnej firmie o międzynarodowym zasięgu, to będzie cenne doświadczenie w Twoim CV

  • Mamy dla Ciebie pakiet szkoleń, jasną ścieżkę kariery, możliwość wzięcia udziału w rekrutacjach wewnętrznych

  • Przejrzysty system premiowania

  • Jasne ścieżki awansu w postaci ścieżek karier

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • opieka stomatologiczna

  • firmowa drużyna sportowa

  • program emerytalny

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • wellbeing

Etapy rekrutacji
1

Selekcja CV

2

Rozmowa telefoniczna

3

Spotkanie rekrutacyjne (video rozmowa)

4

Informacja o decyzji

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

Przewiń do profilu firmy

Twój Zespół

  • współpracuje - zarówno z Klientami, jak i Pracownikami całego Banku

  • inicjuje – pomysły w zespole i małe usprawnienia

  • dostarcza - osiąga założone cele i wywiązuje się z terminów

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.

  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.

  • MOVE&CO - rozwijamy i inspirujemy naszych managerów bo MOVE&CO to Managment, Opportunities, Values, Engagement & Connect, Cooperate, Co-develop, Communicate.

  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.

  • Innovation Lab, to zespół innowacji. W nim tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.