Junior HR Business Partner

Adgar Group

Adgar Group

Konstruktorska 11

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie procesów rekrutacyjnych (stanowiska techniczne i biurowe, specjalistyczne, managerskie),

  • Koordynacja i opieka nad procesem wdrożenia pracowników do pracy,

  • Wsparcie kadry managerskiej w procesach HR związanych z rekrutacją, zatrudnieniem, oceną pracowniczą, budowaniem zaangażowania i rozwojem pracowników,

  • Organizacja i koordynowanie projektów szkoleniowych oraz spotkań firmowych,

  • Reagowanie na potrzeby biznesu i inicjowanie działań z zakresu HR,

  • Budowanie wizerunku pracodawcy oraz działania w obszarze komunikacji wewnętrznej,

  • Przygotowywanie raportów i analiz wg potrzeb,

  • Przygotowanie umów, aneksów, skierowań na badania MP,

  • Raportowanie do Dyrektora Finansowego, współpraca z zewnętrznym biurem płacowym i zespołem prawnym,

  • Wspieranie wszystkich lokalizacji i zespołów firmy w Warszawie (Adgar, Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe i Brain Embassy).

Nasze wymagania

  • Kilkuletnie (2 - 3 lata) doświadczenie w obszarze HR na stanowisku Specjalisty ds HR lub Koordynatora HR lub Generalisty HR lub Rekrutera,

  • Dojrzałość biznesowa i rozumienie procesów biznesowych,

  • Podstawowa znajomość prawa pracy,

  • Dobra znajomość języka angielskiego (swobodna komunikacja, poziom co najmniej B1),

  • Samodzielność w działaniu, sumienności i dobrej organizacji pracy,

  • Komunikatywność i umiejętność pracy z ludźmi na różnych szczeblach organizacji,

  • Dobra znajomość pakietu MS Office.

Mile widziane

  • Znajomość systemu HRLink.

  • Doświadczenie współpracy z biurem rachuby płac i zespołem prawnym.

To oferujemy

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, bonus roczny uzależniony od wyników,

  • Pracę w trybie stacjonarnym od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00

  • Zgrany zespół, który chętnie dzieli się wiedzą i lubi ze sobą pracować,

  • Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji i szkoleń oraz awansu w strukturach firmy,

  • Opiekę medyczną,

  • Pakiet sportowy,

  • Dodatkowe ubezpieczenie,

  • Kartę Sodexo na lunche,

  • Bogato zaopatrzoną kuchnię (przekąski itp.),

  • Bezpłatny parking,

  • Możliwość bezpłatnego wypożyczenia roweru,

  • Ciekawe wyjazdy integracyjne, również poza granicami kraju.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • program emerytalny

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • bony żywieniowe

  • karty przedpłacone

  • inicjatywy dobroczynne

  • bonus roczny

  • dodatki/upominki okolicznościowe/świąteczne

Adgar Group

Jesteśmy deweloperem, właścicielem i zarządcą nieruchomości biurowych. W Polsce funkcjonujemy od 1999 roku. Posiadamy bogate portfolio budynków biurowych na Mokotowie, Ochocie, Śródmieściu i na Woli, np. Adgar Park West i Adgar Plaza. Rozwijamy własne koncepty przestrzeni coworkingowych m.in. Brain Embassy.

Samodzielnie zarządzamy własnymi obiektami, wyposażając je w innowacyjne technologie i stawiając na długofalowe relacje ze swoim najemcami.

Obecnie szukamy osoby, która dołączy do Zespołu Administracji na stanowisku Junior HR Business Partner. Odnajdujesz się w administracji kadrowej i budowaniu zaangażowania? Interesują Cię nieruchomości? Możesz pochwalić się doświadczeniem pracy w rekrutacji? Dołącz do naszego zespołu i stań się częścią rozpoznawalnej firmy, posiadającej budynki biurowe w Polsce, Izraelu, Kanadzie oraz Belgii.

Przewiń do profilu firmy