Ta oferta pracy jest nieaktualna od 14 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Junior IT Customer Success Specialist (z j. angielskim)

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 05.10.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Man on the Moon - Agencja HR dla swojego Klienta, Synthrone, poszukuje osoby na stanowisko:
    Junior IT Customer Success Specialist (z j. angielskim)
    Lokalizacja: Warszawa

    Opis firmy

    Synthrone jest unikalną platformą wspierającą obecność marek w kanale E-commerce na największych globalnych platformach takich jak: Amazon, Media Markt, Alibaba, Lazada. Nasze rozwiązanie jest zbudowane z wykorzystaniem najnowszych technologii dostępnych na rynku m.in. artificial intelligence, Amazon big data ecosystem, microservices. Codziennie opracowujemy nowe rozwiązania i tworzymy system, który wykorzystują globalne koncerny z listy Fortune 500.
     
    Synthrone jest częścią Brand New Galaxy (BNG), niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG jest przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które świetnie odnajdują się w środowisku startupowym, choć skalą swoich projektów mogą konkurować z niejedną sieciową agencją. Oprócz Synthrone, w skład grupy wchodzą: Pathfinder 23 – agencja digital/e-Commerce, Spacecamp x - agencja digitalowa o profilu kreatywno - technologicznym, Life on Mars - agencja through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim.

    Przed Tobą

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    • kontakt i wsparcie wewnętrznych i zewnętrznych użytkowników systemu (udzielanie dostępów, szkolenie nowych użytkowników z funkcjonalności narzędzia, odbieranie informacji o pojawiających się zgłoszeniach serwisowych i incydentach)
    • rejestrowanie, kategoryzowanie, nadawanie priorytetów dla wszystkich zgłoszeń
    • efektywną współpracę z zespołem developerów w celu jak najszybszego usunięcia usterki


    Wymagania

    Jeśli:

    • chciałbyś/-abyś zdobyć doświadczenie w rozwijającej się firmie IT
    • płynnie porozumiewasz się w języku angielskim, w mowie i piśmie (warunek konieczny!)
    • potrafisz odnaleźć się w środowisku hardware i software
    • jesteś zorientowany na efektywną i jakościową obsługę klienta
    • do zadań podchodzisz odpowiedzialnie i z zaangażowaniem
    • lubisz pracować w grupie i jesteś komunikatywny/-a

    - to super :)

     

    A jeśli dodatkowo:

    • oprócz języka angielskiego znasz język francuski lub niemiecki
    • zdobyłeś doświadczenie w obsłudze narzędzi ITSM (np. Jira Service Desk, Remedy, HP SM itp.)
    • i lubisz być na bieżąco z ITIL

    - to jeszcze lepiej!

    Oferujemy

    • pełną wyzwań pracę w zespole odpowiedzialnym za stworzenie i rozwój autorskiego narzędzia, które na skalę globalną automatyzuje współpracę między producentami produktów a platformami sprzedażowymi (Content Automation)
    • pracę z zespołem ekspertów doświadczonych w dziedzinie programowania
    • atrakcyjne wynagrodzenie
    • przyjazną atmosferę w pracy, pozwalającą na rozwinięcie skrzydeł

     

    Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV i list motywacyjny*

    *Pasjami czytamy listy motywacyjne. Wystarczy kilka szczerych słów o sobie i o tym, czego szukasz i co jest dla Ciebie ważne w nowej pracy.



    Dziękujemy i do zobaczenia!