Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyWarszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Specjalista
poszukuje:
Główne zadania
- praca w zespole service desk
- rozwiązywanie incydentów
- realizacja zleceń zgłoszonych przez klientów
- współpraca z supportem dostawców rozwiązań
- udział w pracach projektowych nowych klientów i produktów
- testowanie nowych wersji platformy i produktów
Forma zatrudnienia
- B2B
- umowa zlecenie
- umowa o pracę
Wymagania
- podstawowa znajomość zagadnień sieci IP
- podstawowa znajomość zagadnień VoIP
- chęć rozwoju i zainteresowania w obszarze IT
- wysoki poziom zaangażowania, empatii, dbałość o szczegóły
- znajomość języka angielskiego umożliwiającą czytanie dokumentacji technicznej
- znajomość obsługi sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym Windows
Nice to have
- znajomość terminologii/rozwiązań Call Center
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację
- doświadczenie pracy w Service Desk
- certyfikat CompTIA A+
Atmosfera
Około startupowa, mimo że startupem nie jesteśmy. Swobodna i przyjazna. U nas nie ma “panów” i “pań”. Brak dress code, oprócz szczególnych okoliczności i spotkań z klientami. Biuro mieści się w okolicy Soho Factory, w zasięgu kilku minut mamy mnóstwo fajnych kawiarni i klimatycznych barów. Jest w czym wybierać, a jeśli lubisz korzystać z publicznego transportu rowerowego to na naszym podwórku jest stacja Veturilo. Pracujemy zdalnie, ale jeśli masz dosyć siedzenia w domu, nasze biuro jest duże i przestrzenne. Zapraszamy!
Dodatkowe benefity
- Praca z domu wakacyjnego na ciepłej wyspie :)
- Opieka HearMe
- Możliwa praca z biura
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne