Ta oferta pracy jest nieaktualna od 12 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Junior IT Service Desk Specialist

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 01.11.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Junior IT Service Desk Specialist
    Miejsce pracy: Kraków
    top

    Jeżeli jesteś osobą, która posiada:

    • Wykształcenie wyższe techniczne, preferowany profil informatyczny
    • Znajomość ITIL
    • Mile widziana znajomość SCCM oraz systemu JIRA Service Desk
    • Zaawansowaną obsługę MS EXCEL – makra, tabele przestawne, funkcje, sumy częściowe
    • Samodzielność, samodyscyplinę, dobrą organizację pracy
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym
    • Dokładność, punktualność
    • Skutecznie realizuje postawionych celów
    • Umiejętność aktywnego komunikowania się
    • Wysoką kultura osobista, komunikatywność

    To mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

    • Telefonicznym wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku
    • Wsparciu dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016
    • Samodzielnym diagnozowaniu oraz rozwiązywaniu problemów
    • Rejestrowaniu zgłoszeń serwisowych
    • Rejestrowaniu w bazie wiedzy rozwiązań dla zaistniałych przypadków,
    • Współpracy z innymi zespołami (eskalacja, wspólne rozwiązywanie problemów)

    Możemy zaproponować Ci bycie częścią naszego radosnego i całkiem sporego zespołu a także:

    • Umowę o pracę;
    • Pracę z nowymi technologiami i z wieloma projektami, często bardzo skomplikowanymi;
    • Program szkoleń;
    • Współpracę z osobami z bogatym doświadczeniem z zakresu it;
    • Atrakcyjne wynagrodzenie i możliwości rozwoju;
    • Bogaty pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)
    • Kuchnia pełna jabłek i tyle kawy ile dasz radę wypić :)
    aplikuj