Junior Key Account Manager

Talenthouse HR AdvisoryO firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 3 dni temu
  • Pełny etat
  • Specjalista
Junior Key Account Manager
Poszukujemy osoby, która dołączy do polskiego zespołu firmy, belgijskiego producenta drobnego AGD - funkcjonalnego, dobrej jakości i wyróżniającego się ciekawą stylistyką. W związku z dalszą ekspansją firmy na rynku Polski szukamy osoby, która dołączy do zespołu sprzedaży odpowiedzialnej za współpracę z sieciami handlowymi. Firma chętnie zatrudni doświadczoną osobę, ale jest też gotowa na zatrudnienie i wyszkolenie kogoś, komu sprzedaż i praca z klientem w relacji B2B się podoba i chce się w tym obszarze dalej, profesjonalnie rozwijać.
 

Cele i zadania:

  • Wdrożenie do pracy – poznanie produktów i klientów, procedur i dobrych praktyk firmy.
  • Realizacja celów sprzedażowych w kanale nowoczesnym, przy współpracy z wybranymi sieciami handlowymi.
  • Bieżąca analiza sprzedaży i monitorowanie działań konkurencji.
  • Utrzymywanie dobrych relacji i stałego kontaktu z kupcami.
  • Przygotowywanie i prezentowanie strategii sprzedaży na kolejne okresy w swojej grupie klientów.
  • Kreowanie akcji promocyjnych i kampanii sprzedażowych.
  • Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych.
  • Pozyskiwanie nowych klientów.
  • Badanie potrzeb klientów w celu inicjowania zmian i wprowadzania nowych produktów do oferty.
  • Współpraca z Product Managerem w zakresie wdrażania nowych produktów.
  • Dbanie o dobrą współpracę i efektywną komunikację z osobami odpowiedzialnymi za administrację sprzedaży i realizację dostaw.

Kluczowe oczekiwania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Kompetencje pozwalające na skuteczną realizację zadań na oferowanym stanowisku.
  • Mile widziana znajomość branży AGD.
  • Znajomość specyfiki współpracy z sieciami handlowymi.
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych.
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.
  • Umiejętność efektywnej organizacji pracy.
  • Umiejętności negocjacyjne.
  • Mile widziana dobra znajomość j. angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Dyspozycyjność i mobilność: wyjazdy na spotkania do klientów, uczestnictwo w targach branżowych.

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie nastawionej na intensywny rozwój i ekspansję.
  • Dobre wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od wyników sprzedażowych.
  • Pracę w zespole ukierunkowanym na współpracę i osiąganie ambitnych celów.
  • Dobre narzędzia pracy.

Możesz podjąć wyzwania i szanse, które się pojawią. Jeśli to brzmi jak organizacja, w której możesz i chcesz się rozwijać, wyślij nam swoją aplikację.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).
Junior Key Account Manager
Poszukujemy osoby, która dołączy do polskiego zespołu firmy, belgijskiego producenta drobnego AGD - funkcjonalnego, dobrej jakości i wyróżniającego się ciekawą stylistyką. W związku z dalszą ekspansją firmy na rynku Polski szukamy osoby, która dołączy do zespołu sprzedaży odpowiedzialnej za współpracę z sieciami handlowymi. Firma chętnie zatrudni doświadczoną osobę, ale jest też gotowa na zatrudnienie i wyszkolenie kogoś, komu sprzedaż i praca z klientem w relacji B2B się podoba i chce się w tym obszarze dalej, profesjonalnie rozwijać.
 

Cele i zadania:

  • Wdrożenie do pracy – poznanie produktów i klientów, procedur i dobrych praktyk firmy.
  • Realizacja celów sprzedażowych w kanale nowoczesnym, przy współpracy z wybranymi sieciami handlowymi.
  • Bieżąca analiza sprzedaży i monitorowanie działań konkurencji.
  • Utrzymywanie dobrych relacji i stałego kontaktu z kupcami.
  • Przygotowywanie i prezentowanie strategii sprzedaży na kolejne okresy w swojej grupie klientów.
  • Kreowanie akcji promocyjnych i kampanii sprzedażowych.
  • Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych.
  • Pozyskiwanie nowych klientów.
  • Badanie potrzeb klientów w celu inicjowania zmian i wprowadzania nowych produktów do oferty.
  • Współpraca z Product Managerem w zakresie wdrażania nowych produktów.
  • Dbanie o dobrą współpracę i efektywną komunikację z osobami odpowiedzialnymi za administrację sprzedaży i realizację dostaw.

Kluczowe oczekiwania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Kompetencje pozwalające na skuteczną realizację zadań na oferowanym stanowisku.
  • Mile widziana znajomość branży AGD.
  • Znajomość specyfiki współpracy z sieciami handlowymi.
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych.
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.
  • Umiejętność efektywnej organizacji pracy.
  • Umiejętności negocjacyjne.
  • Mile widziana dobra znajomość j. angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Dyspozycyjność i mobilność: wyjazdy na spotkania do klientów, uczestnictwo w targach branżowych.

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie nastawionej na intensywny rozwój i ekspansję.
  • Dobre wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od wyników sprzedażowych.
  • Pracę w zespole ukierunkowanym na współpracę i osiąganie ambitnych celów.
  • Dobre narzędzia pracy.

Możesz podjąć wyzwania i szanse, które się pojawią. Jeśli to brzmi jak organizacja, w której możesz i chcesz się rozwijać, wyślij nam swoją aplikację.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy