G2A.COM Sp. z.o.o.,

Junior Marketplace Oriented Specialist

G2A.COM Sp. z.o.o.,O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Rzeszów, podkarpackie

  • Ważna jeszcze 16 dni
    do: 13 cze 2020
  • Specjalista (Mid / Regular)
Junior Marketplace Oriented Specialist
Miejsce pracy: Rzeszów

In G2A you will be responsible for:

  • Effective contact with clients, suggesting solutions to related problems
  • Taking care of company image among clients
  • Providing necessary assistance related to website and products
  • Answering emails and tickets from clients
  • Receiving calls
  • Solving matters related to negative feedback received from clients

We are looking for people with:

  • Hands on experience in supporting clients within email and phone
  • Communications skills and ability to work in a team
  • Very good knowledge of MS Office
  • Good command of English ( B2 level)
  • Knowledge about gaming industry
  • Attention for details
  • Motivation to work
  • Customer attitude

Additional benefits:

  • A non-corporate working atmosphere in a professional team focused on common goals
  • Work in rapidly growing international organization
  • Private medical care
  • Life insurance
  • Multisport card
  • Parking spot
  • Internal and external trainings

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Dodatkowo, bardzo proszę o umieszczenie aktualnej klauzuli RODO: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Junior Marketplace Oriented Specialist

In G2A you will be responsible for:

  • Effective contact with clients, suggesting solutions to related problems
  • Taking care of company image among clients
  • Providing necessary assistance related to website and products
  • Answering emails and tickets from clients
  • Receiving calls
  • Solving matters related to negative feedback received from clients

We are looking for people with:

  • Hands on experience in supporting clients within email and phone
  • Communications skills and ability to work in a team
  • Very good knowledge of MS Office
  • Good command of English ( B2 level)
  • Knowledge about gaming industry
  • Attention for details
  • Motivation to work
  • Customer attitude

Additional benefits:

  • A non-corporate working atmosphere in a professional team focused on common goals
  • Work in rapidly growing international organization
  • Private medical care
  • Life insurance
  • Multisport card
  • Parking spot
  • Internal and external trainings

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Dodatkowo, bardzo proszę o umieszczenie aktualnej klauzuli RODO: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Ogłoszenie archiwalne