Lumiverso Sp. z o.o. Sp. K.

Junior Office Manager

Lumiverso Sp. z o.o. Sp. K.O firmie

4000-5000 zł brutto / mies.
  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 4 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Lumiverso Sp. z o.o. Sp. K.

 www.lumiverso.com

Lumiverso to jedna z najszybciej rozwijających się firm na rynku profesjonalnego oświetlenia dla branży handlowej. Współpracujemy z najlepszymi markami polskimi oraz zagranicznymi. Nasze realizacje oświetlenia znajdują się niemal w każdej galerii handlowej w Polsce. Stawiamy na świetnie dopasowany i zgrany team oraz doskonałą komunikację. Nasi klienci cenią nas za unikalne rozwiązania technologiczne, elastyczność w działaniu oraz profesjonalną obsługę.

Junior Office Manager

Miejsce pracy: Wrocław

    Rekrutacja na stanowisko Junior Office Managera to doskonała okazja aby dołączyć do naszego zespołu oraz razem z nami brać udział w tworzeniu silnej i innowacyjnej marki premium. Jeżeli stawiasz rozwój osobisty na pierwszym miejscu, chętnie i aktywnie korzystasz z nowej technologii oraz cenisz sobie przyjemną i bezstresową atmosferę pracy to nasza oferta jest dla Ciebie!

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do wiedzy i umiejętności
  • Dowolną formę zatrudnienia (umowa lub B2B)
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, w ciekawej branży
  • Pracę w miłej i pozytywnej atmosferze
  • Pracę w godzinach 9:00-17:00, w dobrze zgranym teamie, w komfortowych warunkach oraz blisko centrum (dojazd tramwajem, bezpłatny parking)
  • Pracę pełną wyzwań, pozbawioną nudy i rutyny
  • Pracę, w której docenia się zaangażowanie oraz szanuje pracowników
  • Włoską kawę z ekspresu ciśnieniowego.

Opis stanowiska:

  • Wsparcie zarządu w zakresie sporządzania analiz i raportów
  • Współpraca z biurem rachunkowym oraz kancelarią radcowską
  • Korespondencja z urzędami oraz bankami
  • Rozliczanie rozrachunków z kontrahentami, windykacja telefoniczna
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie, archiwizacja
  • Współpraca z innymi działami w firmie
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania:

  • Wysoko rozwinięte umiejętności miękkie
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, koniecznie w spółkach prawa handlowego
  • Wykształcenie minimum średnie kierunkowe
  • Podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości
  • Samodzielność oraz doskonała organizacja pracy
  • Nastawienie na poszukiwanie nowych rozwiązań
  • Bardzo dobra znajomość programów Word i Excel
  • Bardzo dobra umiejętność wyszukiwania informacji
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Otwartość na nowe technologie w zakresie IT, komunikacji
  • Chęć podnoszenia poziomu wiedzy i kwalifikacji
  • Inicjatywa oraz kreatywność

Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku "Aplikuj teraz".


 www.lumiverso.com

Lumiverso to jedna z najszybciej rozwijających się firm na rynku profesjonalnego oświetlenia dla branży handlowej. Współpracujemy z najlepszymi markami polskimi oraz zagranicznymi. Nasze realizacje oświetlenia znajdują się niemal w każdej galerii handlowej w Polsce. Stawiamy na świetnie dopasowany i zgrany team oraz doskonałą komunikację. Nasi klienci cenią nas za unikalne rozwiązania technologiczne, elastyczność w działaniu oraz profesjonalną obsługę.

Junior Office Manager

    Rekrutacja na stanowisko Junior Office Managera to doskonała okazja aby dołączyć do naszego zespołu oraz razem z nami brać udział w tworzeniu silnej i innowacyjnej marki premium. Jeżeli stawiasz rozwój osobisty na pierwszym miejscu, chętnie i aktywnie korzystasz z nowej technologii oraz cenisz sobie przyjemną i bezstresową atmosferę pracy to nasza oferta jest dla Ciebie!

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do wiedzy i umiejętności
  • Dowolną formę zatrudnienia (umowa lub B2B)
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, w ciekawej branży
  • Pracę w miłej i pozytywnej atmosferze
  • Pracę w godzinach 9:00-17:00, w dobrze zgranym teamie, w komfortowych warunkach oraz blisko centrum (dojazd tramwajem, bezpłatny parking)
  • Pracę pełną wyzwań, pozbawioną nudy i rutyny
  • Pracę, w której docenia się zaangażowanie oraz szanuje pracowników
  • Włoską kawę z ekspresu ciśnieniowego.

Opis stanowiska:

  • Wsparcie zarządu w zakresie sporządzania analiz i raportów
  • Współpraca z biurem rachunkowym oraz kancelarią radcowską
  • Korespondencja z urzędami oraz bankami
  • Rozliczanie rozrachunków z kontrahentami, windykacja telefoniczna
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie, archiwizacja
  • Współpraca z innymi działami w firmie
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania:

  • Wysoko rozwinięte umiejętności miękkie
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, koniecznie w spółkach prawa handlowego
  • Wykształcenie minimum średnie kierunkowe
  • Podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości
  • Samodzielność oraz doskonała organizacja pracy
  • Nastawienie na poszukiwanie nowych rozwiązań
  • Bardzo dobra znajomość programów Word i Excel
  • Bardzo dobra umiejętność wyszukiwania informacji
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Otwartość na nowe technologie w zakresie IT, komunikacji
  • Chęć podnoszenia poziomu wiedzy i kwalifikacji
  • Inicjatywa oraz kreatywność
2 - 4 lat

Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku "Aplikuj teraz".

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy