Oferta pracy

Junior Online Market Analyst with French

Gemius SAO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Domaniewska 48, 02-672 Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Praca zdalna
  • Pełny etat
  • Młodszy specjalista (Junior)

Gemius to globalna firma badawczo-technologiczna dostarczająca dane, jak również zaawansowane rozwiązania marketingowe. Oferujemy kompleksowe usługi dla reklamodawców, właścicieli mediów i agencji reklamowych, wydawców oraz e-commerce. Dzięki unikatowemu procesowi przetwarzania danych i technologii zapewniamy klientom nasze wysoko wartościowe produkty, niestandardowe rozwiązania i doskonałą obsługę.

 

Wspieramy i uzasadniamy decyzje biznesowe naszych partnerów i sprawiamy, że wierzą w siłę danych od ponad 20 lat.

Junior Online Market Analyst with French

Pracując z nami zyskujesz:

  • możliwość aktywnego udziału w największym w naszej części świata projekcie badania reklamy cross-media (telewizja i digital)
  • pracę w międzynarodowym środowisku, w rozwojowej i dynamicznej branży,
  • mnóstwo możliwości do wykazania własnej inicjatywy,
  • możliwość zdobywania wiedzy i nowych umiejętności pod okiem najlepszych specjalistów,
  • ciekawe benefity (karta sportowa/medyczna, zdrowa żywność, itd.) oraz dobre warunki pracy i stabilne zatrudnienie.

 

Dołączysz do zespołu rozwijającego badanie rynku reklamy online gemiusAdReal na rynku francuskim, które dostarcza Klientom dane pozwalające na analizowanie strategii konkurencji i efektywności własnych kampanii.

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • czuwanie nad jakością badania reklamy we współpracy z zespołem odpowiedzialnym za kategoryzację,
  • tworzenie i egzekwowanie procedur kontroli jakości,
  • analizowanie jakości pracy zespołu odpowiedzialnego za kategoryzacje,
  • praca nad automatyzowaniem procesu,
  • kategoryzacja kampanii kluczowych Klientów oraz dbanie o jakość kategoryzacji,
  • kontakt z Klientami na rynku francuskim – bieżące rozwiązywanie problemów.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz angielskiego
  • zainteresowanie marketingiem,
  • umiejętność sprawnego wyszukiwania treści w internecie,
  • dokładność i obowiązkowość,
  • myślenie analityczne,
  • umiejętność szybkiej nauki,
  • znajomość francuskich marek (znajomość rynku reklamowego będzie dodatkowym atutem),

Dodatkowym atutem będzie:

  • udział w wymianach studenckich lub dłuższy pobyt we Francji.

Jeżeli jesteś zainteresowany naszą ofertą pracy - aplikuj!

Zapraszamy!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy