Ta oferta pracy jest nieaktualna od 10 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Junior PR Specialist

  • Warszawa, mazowieckie
  • Domaniewska 42, 02-663 Warszawa, Polska pokaż mapę
  • Specjalista
  • Pełny etat
  • 06.08.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy częścią holdingu reklamowego Publicis Groupe, jednej z trzech największych grup komunikacyjnych na świecie. Działając zgodnie z filozofią „Power of One” wykorzystujemy cały kapitał wiedzy, talentów, narzędzi i technologii, by realnie wpływać na wzrost wartości marek i całego biznesu naszych Klientów, odpowiadając w ten sposób na strategiczne cele jakie przed nami stawiają.

    W Polsce w ramach Publicis Groupe działają dwa centra kompetencyjne: Publicis Communications i Publicis Media, które, pod jednym Zarządem, ściśle ze sobą współpracują, uzupełniając i łącząc kluczowe kompetencje z obszarów: kreacji, doradztwa, wspierania sprzedaży oraz działań w sferze transformacji biznesu.

    Nasze Agencje: Leo Burnett, Publicis, Saatchi&Saatchi IS, MSL, Arc, Prodigious, Starcom, Zenith, Spark Foundry, LiquidThread i Performics, wraz z wyspecjalizowanymi departamentami Publicis Communications i Publicis Media, zatrudniają ponad 1200 ekspertów takich dziedzin jak między innymi: strategia i kreacja, komunikacja marketingowa, planowanie i zakup mediów, public relations, public affairs, CSR, content marketing, produkcja filmowa oraz transformacja biznesowa.
    Junior PR Specialist
    Miejsce pracy: Warszawa

    Opis stanowiska

    • Dbanie o reputację i wizerunek marek w ramach Publicis Groupe,
    • Tworzenie treści do komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,
    • Współzarządzanie kanałami społecznościowymi i treściami na stronach internetowych Publicis Groupe,
    • Współtworzenie eventów branżowych, firmowych i akcji specjalnych,
    • Rozwijanie relacji z dziennikarzami branżowymi,
    • Prowadzenie monitoringu komunikacji Publicis Groupe,
    • Współtworzenie raportów.

    Kwalifikacje

    • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku w branży marketingowo-reklamowej,
    • Znajomość branży agencji komunikacji marketingowej, podstawowa wiedza z zakresu reklamy i marketingu, najnowszych tendencji i narzędzi w komunikacji marketingowej,
    • Sprawne posługiwanie się językiem polskim i angielskim, „lekkie pióro” i umiejętność pisania oraz redagowania różnego rodzaju materiałów (artykuły, wywiady, wpisy w mediach społecznościowych, przemówienia i inne),
    • Znajomość zasad funkcjonowania i obsługi serwisów społecznościowych (FB, LinkedIn, Twitter, Instagram, Snapchat) oraz umiejętność analizy skuteczności zamieszczanych tam treści,
    • Orientacja w środowisku dziennikarskim (media marketingowe, reklamowe, biznesowe),
    • Umiejętność pracy zarówno samodzielnej, jak i w zespole,
    • Kreatywność i chęć realizowania swoich pomysłów,
    • Umiejętność sprawnego działania pod presją czasu,
    • Ukończone studia wyższe, ostatni rok studiów lub w trakcie studiów zaocznych,
    • Orientacja w bieżących wydarzeniach społeczno-politycznych i zainteresowanie „otaczającym światem”.

    Oferujemy

    • Pracę w renomowanej agencji reklamowej o stabilnej pozycji na rynku,
    • Atmosferę, w której możesz pozostać sobą i rozwinąć skrzydła,
    • Współpracę z zespołem wyrazistych osobowości, które będziesz chciał oglądać również po wyjściu z pracy,
    • Swobodną wymianę myśli i całkowity brak dresscode‘u.