Oferta pracy

Junior Product Manager

Mikomax Sp. z o. o.

  • Łódź

    Łódź, łódzkie
  • ogłoszenie wygasło 19 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)

Twój zakres obowiązków

  • Wspieranie procesu zarządzania portfolio produktowym w ramach kategorii produktowej w ścisłej współpracy z Product Managerem i Senior Brand Managerem

  • Udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii produktowej oraz jej ewaluacja

  • Analizowanie i rekomendowanie działań w ramach optymalizacji portfela produktowego

  • Udział w procesach wdrożeniowych nowych produktów i rozwoju już istniejących w ramach danej kategorii produktowej

  • Przygotowywanie materiałów technicznych do komunikacji marketingowej dla określonej grupy produktów

  • Monitorowanie rynku, asortymentu i działań konkurencji

  • Monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczących kategorii produktowych

  • Ścisła współpraca z Product Managerem w przygotowywaniu materiałów merytorycznych do szkoleń.

  • Zapewnienie bieżącego wsparcia dla sił sprzedaży i obsługi klienta

Nasze wymagania

  • Min. 3 letnie doświadczenie w obszarze zarządzania produktem/ portfolio produktowym (mile widziane doświadczenie w branży mebli kontraktowych)

  • Wykształcenie kierunkowe

  • Duża samodzielność i przedsiębiorczość w działaniu oraz proaktywna postawa w życiu i pracy,

  • Umiejętność pracy w zespole, z osobami na różnych poziomach hierarchii,

  • Łatwość nawiązywania kontaktów,

  • Umiejętność autoprezentacji,

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (w mowie i piśmie), znajomość drugiego języka mile widziana (niemiecki lub francuski)

  • Biegła obsługa komputera i znajomość programów (MS Office, pCon.planner, AutoCAD)

To oferujemy

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej (zobacz, gdzie możesz pracować: https://youtu.be/JtXeFmoJHA8),

  • stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasze produkty: https://www.youtube.com/watch?v=1sBnwR55RRI, https://youtu.be/vIBZwXG5gxU),

  • pracę w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji ciekawych projektów,

  • udział w wydarzeniach, które inspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań,

  • umowę o pracę oraz wszelkie narzędzia potrzebne do realizacji zadań,

  • przyjazną atmosferę pracy wśród ludzi których łączy wspólna pasja,

  • pogłębianie zainteresowań zawodowych oraz rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika.

  • Benefity

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

Osoby zainteresowane bardzo proszę o przesłanie CV poprzez przycisk Aplikuj.

Mikomax Sp. z o. o.

Mikomax Smart Office to polska, międzynarodowa firma, która tworzy miejsca do pracy dopasowane do zmieniającego się świata. Już 30 lat dostarczamy klientom w Polsce, jak i zagranicą rozwiązania, które są funkcjonalne i dobrze przemyślane. Wiemy, że w dzisiejszych dynamicznych czasach, tylko elastyczne rozwiązania mogą odpowiedzieć na potrzeby ciągle zmieniających się firm i pracowników. Mamy własny zakład produkcyjny w Łodzi, gdzie mieści się nasza centrala. Posiadamy szeroką i doświadczoną sieć sprzedaży w Polsce, w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Realizujemy projekty dla różnej wielkości firm oraz branż.

Jesteśmy autorami innowacyjnej marki Hushoffice, która tworzy akustyczne kabiny do spotkań i pracy. Dzięki nim przez wiele godzin pracy biurowej nie jesteś skazany na biurko. Możesz skorzystać z hushWork, usiąść wygodnie, włączyć muzykę i pracować tak jak lubisz. Rozmowa telefoniczna? Zamykasz się w hushPhone i zyskujesz swobodę. Gdy potrzebujesz odpoczynku, możesz położyć się na wygodnej kanapie w hushMeet.L i naładować swoje baterie. Nasza praca to nasza pasja. Pracujemy tak, jak lubimy najbardziej!

Mikomax Smart Office to ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy.

Przewiń do profilu firmy