Oferta pracy

Junior Project Manager

EPCM Executive SearchO firmie

  • Łódź, łódzkie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Młodszy specjalista (Junior)

Możesz dołączyć do nowej spółki GW na pierwszą dużą inwestycję realizowaną dla międzynarodowego inwestora i podlegać pod Zarząd bardzo dobrze znający branżę i proces budowlany. Firmę wyróżnia mały zgrany zespół ludzi, którzy zdobyli doświadczenie na najtrudniejszych inwestycjach budowlanych. Jesteśmy na początkowym etapie rozwoju, dlatego możliwości rozwoju są większe niż w ukształtowanych spółkach. Pracujemy według sprawdzonych standardów i wyłącznie dla wybranych inwestorów.

Junior Project Manager

Zadania:

 

  • Przygotowywanie zapytań ofertowych i przeprowadzanie przetargów na realizację prac budowlanych, projektowych oraz na nadzór inwestorski dla wykonawców i podwykonawców dla poszczególnych Projektów;
  • Koordynacja, planowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie działu ofertowego w tym: opracowanie wzorów dokumentów;
  • Uzgadnianie ogólnych wytycznych poszczególnych projektów w zakresie:
    • architektury i zagospodarowania terenu, warunków technicznych, etc.;
    • standardu wykończenia powierzchni komercyjnych na potrzeby potencjalnych najemców;

  • Monitorowanie i weryfikacja przebiegu inwestycji, pod względem terminów, jakości bezpieczeństwa;
  • Planowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających procesy w obszarze realizacji;
  • Koordynowanie oraz monitoring realizacji inwestycji w zakresie budżetu i harmonogramu oraz analiza ryzyk związanych z tymi obszarami;
  • Ustalanie potrzeb oraz opracowywanie planów rzeczowo-finansowych inwestycji;
  • Współpraca przy wyborach podwykonawców i dostawców w ramach powierzonych projektów, nadzór  i koordynacja prac, uzyskiwanie niezbędnych decyzji i pozwoleń;
  • Kontakt z nadzorem budowlanym, uzyskiwaniem pozwoleń i akceptacji dla inwestycji, realizacja procesów remontowych /adaptacyjnych;
  • Organizowanie, kierowanie i koordynacja pracy oraz nadzór nad jakością i przebiegiem  pracy podległych pracowników;
  • Bieżące raportowanie z postępu prac na projektach;
  • Zawieranie transakcji w oparciu o najkorzystniejsze warunki;
  • Opracowywanie wycen projektów z uwzględnieniem ogólnych wytycznych oraz specyfiki standardu wykończenia oferowanego w ramach danej ceny.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum dwuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • Doświadczenia w realizacji inwestycji retailowych, biurowych lub przemysłowych;
  • Ukończonych studiów wyższych – kierunki techniczne;
  • Znajomości języka angielskiego – co najmniej na dobrym poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie;
  • Bardzo dobra znajomość prawa budowlanego i etapów procesu inwestycyjnego;
  • Silnych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych i negocjacyjnych;
  • Zaangażowania w wykonywane obowiązki;
  • Wysokiego poziomu poczucia zawodowej odpowiedzialności.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanego doświadczenia i zawodowej wiedzy;
  • Umowa o pracę;
  • Stabilne zatrudnienie w spółce posiadającej znaczący udział w rynku i stale rosnącej;
  • Możliwość poszerzenia zawodowego doświadczenia we współpracy z zespołem doświadczonych specjalistów i ekspertów.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy