Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Junior Project Manager

FID sp. z o.o.

umowa o pracę, umowa zlecenie
5 5006 500 brutto / mies.
kontrakt B2B
4 0005 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Anielin 1, Pruszków
    Pruszków, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

FID sp. z o.o.

Anielin 1

Pruszków

Twój zakres obowiązków

Dlaczego ludzie lubią u nas pracować?

Jesteśmy młodym, entuzjastycznym zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy i bezpośrednią komunikację – nie doświadczysz u nas politycznych rozgrywek. Dążymy do tego, aby każdy nasz pracownik, partner biznesowy, kontrahent mógł robić rzeczy, które wcześniej uważał za niemożliwe. Wierzymy, że możemy je wspólnie zrealizować w zgranym zespole, kierującym się jednoczącą wizją. Do przeszkód podchodzimy z dystansem, ciągle się ucząc i osiągając coraz bardziej ambitne cele. Każdy członek naszego zespołu ma wachlarz możliwości. Rozpoczęcie pracy na danym stanowisku to tylko start naszej wspólnej drogi. Możesz liczyć na wsparcie i możliwość rozwoju w innych działach firmy, w zależności od Twoich talentów.

Interesujesz się nieruchomościami i pragniesz pracować przy nieprzeciętnych projektach? Być może to właśnie Ciebie szuka FID Group i na odwrót, by wspólnie osiągnąć to, co pozornie niemożliwe!

Na tym stanowisku będziesz:

-prowadzić projekty naszych nieruchomości: od momentu ich pozyskania, przez czynności urzędowe i techniczne aż do momentu sprzedaży,

-koordynować pracę osób zaangażowanych w dany projekt, zarówno z naszego zespołu, jak i podwykonawców (prawników, architektów i geodetów, a czasem może nawet strażaków),

-monitorować i raportować postęp prac,

-pozyskiwać podwykonawców i prowadzić z nimi negocjacje.

Nasze wymagania

  • świetna organizacja pracy i zdolności komunikacyjne,

  • zaangażowanie, silna motywacja wewnętrzna i nastawienie na rezultaty,

  • otwartość na ciągle nowe zagadnienia (każda nieruchomość jest inna),

  • zainteresowanie zagadnieniami związanymi z rynkiem nieruchomości,

  • doświadczenie w prowadzeniu projektów (niekoniecznie związanych z nieruchomościami) będzie dodatkowym atutem. Jeśli jednak nie masz doświadczenia, a posiadasz cechy lidera projektów i chęć rozwoju – nauczymy Cię tego!

To oferujemy

  • stanowisko w modelu pracy zdalnej z regularnymi wizytami na nieruchomościach,

  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,

  • dostęp do szkoleń, wiedzy i mentoringu doświadczonych osób,

  • działanie w ambitnym i dynamicznym zespole,

  • pozytywną atmosferę pracy,

  • stałe podnoszenie kompetencji,

  • aktywne uczestnictwo w rozwoju firmy,

  • dofinansowanie karty MultiSport,

  • niezbędne narzędzia potrzebne do pracy.

O nas

Co robimy?

Zajmujemy się obrotem nieruchomościami, nadając im nowe życie. W naszym portfolio są domy, mieszkania i całe budynki. Współpracujemy zarówno z dużymi deweloperami, jak i klientami indywidualnymi. Kochamy piękne kamienice i wyjątkową architekturę. Prowadzimy markę FID Group, specjalizującą się w rewitalizacji nieruchomości. Każdy realizowany przez nas projekt jest inny.