Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Junior Service Desk Specialist / Młodszy Specjalista ds. wsparcia IT z językiem angielskim

Systell spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.O firmie

  • Wielka 18, Poznań
    Poznań, wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 13 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)

Systell spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Wielka 18

Poznań

Technologie, których używamy

Mile widziane

  • VoiP

  • Sieci

  • Linux

  • SQL

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • Przyjmowanie (drogą telefoniczną), rejestrowanie oraz realizowanie zgłoszeń serwisowych IT w systemie ticketowym oraz doradztwo techniczne,

  • Raportowanie czasu pracy,

  • Analiza, rozwiązywanie incydentów,

  • Instalacja i konfiguracja aplikacji,

  • Udział w procesie tworzenia, uruchamiania i dokumentowania nowych usług,

  • Budowanie bazy wiedzy (instrukcje/FAQ wewn./zewn.).

  • Generowanie pomysłów usprawniających/automatyzujących realizację wniosków klientów/obsługę klienta

  • Monitoring i utrzymanie ciągłości działania naszych systemów,

  • Raz po raz wyjazdy serwisowe do klientów

Nasze wymagania

  • Znajomość języka polskiego w stopniu płynnym umożliwiającą swobodną komunikację telefoniczną oraz mailową. [warunek konieczny]

  • Min. roczne doświadczenie w pracy w IT [warunek konieczny]

  • Dobra znajomość pracy/użytkowania systemów Linux/Unix oraz MS Windows 7/8/10 i/lub Dobra znajomość zagadnień sieciowych (protokoły TCP/IP, WAN/LAN, routing/switching, VPN) [warunek konieczny]

  • Doświadczenie w pracy/kontaktu z klientem

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację oraz rozumienie dokumentacji technicznej

  • Osoby planujące przyszłość w IT i/lub studiujące na kierunkach IT

  • Umiejętności interpersonalne - Wysoka kultura wypowiedzi, komunikacja, cierpliwość, kreatywność, otwartość, empatia, wielozadaniowość

  • Umiejętność prawidłowego diagnozowania problemu u klienta, samodzielnego dążenia do rozwiązania problemu klienta oraz utrzymywania kontaktu z klientem

  • Gotowość do pracy zmianowej : Po 4 miesięcznym okresie wdrożenia, uczestniczenie w tzw. 24h dyżurach w gotowości (godziny pracy 12-20 + stan w gotowości), które prowadzone są w cyklach tygodniowych, raz na kilka tygodni, dodatkowo płatne) oraz od pon. - pt. w godzinach 7-15.

Mile widziane

  • Osoby posiadające certyfikat CCNA (lub inne świadczące o wiedzy nt. sieci) i/lub Red Hat (lub inne świadczące o wiedzy nt. systemów Unixowych)

  • Znajomość VoiP (głównie centrale 3CX i Sangoma)

  • Znajomość SQL (podłączenie do bazy, select itp.)

  • Znajomość narzędzia do analizowania sieci WireShark (lub innych)

  • Prawo jazdy kat. B (potrzebne do możliwych wyjazdów służbowych/wdrożeniowych)

Tak organizujemy naszą pracę

Liczba osób w zespole

  • 6

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji

Tak pracujemy nad projektem

  • active monitoring

  • dokumentacja

  • narzędzia do trackowania zadań

To oferujemy

  • Jasne zasady współpracy: zaproponujemy Ci umowę zlecenie (jeśli studiujesz) oraz umowę b2b (jeśli nie studiujesz)

  • Przygotujemy Ciebie do pracy w ciągu 4 miesięcznego wdrożenia, poznasz nasze produkty, przekażemy Ci naszą wiedzę i umiejętności (głównie w zakresie sieci/systemów operacyjnych/baz danych)

  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do poziomu Twoich kompetencji

  • szkolenia umożliwiające rozwój i podwyższenie Twoich kwalifikacji

  • w przerwie na kawę i posiłek gra w darta lub odpoczynek na trickboard

  • integracje i wspólne aktywności w firmie

  • pracę w stabilnej organizacji, w dobrej atmosferze, bez reguł i zasad korporacyjnych

  • dostęp do auta firmowego

  • praca w centrum Poznania, nieliczne wyjazdy służbowe (1-2 w kwartale)

  • elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej

  • owocowe wtorki

  • wdrażanie nowoczesnego oprogramowana stworzonego na podstawie technologi HTML5 i React

  • karta multisport

  • Prowadzimy rekrutacje zdalne.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • możliwość pracy zdalnej

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

Etapy rekrutacji
1

1. Test/Quiz online

2

2. Rozmowa rekrutacyjna online

3

3. Informacja zwrotna w ciągu 2 tygodni

4

4. Telefon o współpracy lub informacja mailowa o rezygnacji

Systell spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Jesteśmy czołowym dostawcą rozwiązań teleinformatycznych dla biznesu. Od 15 lat rozwijamy i wdrażamy systemy telefonii oraz Contact Center dla klientów w Polsce i zagranicą. W związku ze stale powiększającą się liczbą Partnerów obdarzających nas zaufaniem, poszukujemy do naszego Zespołu specjalistów telekomunikacji i informatyki.

Z Systell połączysz swoją pasję z pracą. Dołącz do nas i rozwiń swoje umiejętności. Jeżeli lubisz mieć wpływ na swoją pracę, cenisz sobie elastyczność i chcesz pracować ze specjalistami z pozytywnym podejściem do życia i świata, nie zwlekaj – aplikuj już dziś ! Dołącz do nas i rozwijaj z nami swoje pomysły!

Przewiń do profilu firmy