Oferta pracy

Junior Specjalista ds. wsparcia klienta - j.niemiecki

SALES HR

  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent, młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
    wakaty: 11
  • rekrutacja zdalna

Rekrutujemy dla

Naszym klientem jest międzynarodowa firma spoza Europy, rozszerzająca swoje działy wsparcia.

Twój zakres obowiązków

  • obsługa przychodzących zapytań ze strony użytkowników - mail / czat / telefon, najczęściej są to prośby o reset haseł, rozwiązanie problemu z danym programem, etc

  • odpowiadanie na wiadomości / rozmowy w języku niemieckim

  • wprowadzanie danych do systemu

  • posługiwanie się określonym skryptem który krok po kroku prowadzi użytkownika do rozwiązania problemu

Wymagania pracodawcy

  • na tym stanowisku nie jest wymagane doświadczenie - pracę rozpoczyna 4 tygodniowe szkolenie które wprowadza w wykonywanie obowiązków

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom B2/C1

  • dobra znajomość języka angielskiego : B2 (do komunikacji wewnątrz firmy)

  • umiejętności komputerowe na poziomie zwykłego użytkownika (windows/office)

  • pro-kliencka postawa, chęć do nauki i pracy

  • praca w standardowych godzinach : 9-17, raz na kilka tygodni przydzielenie na zmianę wieczorną

  • praca w trybie hybrydowym: 3 dni w komfortowym biurze w Krakowie, 2 dni zdalnie

Pracodawca oferuje

  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe: otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów

  • pakiet szkoleń wprowadzających, płatnych przez pracodawcę od pierwszego dnia

  • bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, świadczenia socjalne, etc

  • jasną ścieżkę kariery w jednej z największych firm na świecie

  • szybki proces rekrutacyjny wraz z przygotowaniem do rozmowy po naszej stronie

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • dodatkowe świadczenia socjalne