Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Strategic Planner

BLUECLOUD INTERACTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • umowa o dzieło, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Opracowywanie badań własnych (na podstawie: TGI, desk research, narzędzi do analityki SoMe) wraz z wnioskowaniem

  • Przygotowywanie briefów kreatywnych

  • Współpraca z działami analityki, mediów, kreacji, social media i client service

  • Opracowywanie taktyk social mediowych i contentowych dla klientów agencji

  • Przygotowywanie prezentacji PPTX z naciskiem na ich część strategiczną

Nasze wymagania

  • Masz minimum rok doświadczenia w pracy na stanowisku stratega

  • Interesujesz się digital marketingiem, ale również zachowaniem konsumenta, trendami komunikacyjnymi, kanałami promocji i zmianami na rynkach

  • Wiesz, co to brief kreatywny i potrafisz przygotować taktyki social mediowe i content marketingowe

  • Rozumiesz podstawowy marketing mix; Performance, SEA, Social Media, Content Marketing, Customer Experience, WoMM/ePR, video marketing

  • Potrafisz formułować przemyślane wnioski i bronić postawionej przez siebie tezy

  • Z łatwością przychodzi Ci przelewanie myśli na Power Pointa

  • Zainteresowania digital marketingiem - komunikacja marek, bycie na bieżąco z trendami, znajomość kanałów komunikacji

  • Naturalnych zdolności strategicznych - wnikliwości, umiejętności obserwacji rzeczywistości i identyfikacji insightów konsumenckich

  • Pro aktywności w poszukiwaniu nowych rozwiązań dla marek, benchmarków, inspiracji dla kreacji

  • Umiejętność analizy kanałów SM marek pod kątem taktyki / porównanie konkurencji (analiza treści, copy, grafik, efektywności działań, nowoczesności komunikacji, jej innowacyjności, kreatywności, przydatności, użyteczności)

  • Umiejętności planowania komunikacji na jednym i wielu kanałach na raz

  • Umiejętności planowania angażującego contentu w digitalu adekwatnego do grupy docelowej i oczekiwań klienta

  • Umiejętności sprawnego przygotowywania prezentacji i inspirujących briefów kreatywnych

  • Określania KPI, wyznaczanie tych mierników sukcesu, estymowanie wyników (również mediowych)

  • Analizy efektów kampanii (ads, GA, raporty z kanałów SOME)

  • Znajomości języka angielskiego

Mile widziane

  • znajomość obsługi cms

To oferujemy

  • Pracę z prawdziwymi pasjonatami, kreatywną, niepowtarzalną i partnerską atmosferę

  • Współpracę z markami: IKEA, Nationale Nederlanden, Dr. Oetker, WWF, FujiFilm, Kruszwica

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

  • Pakiet opieki medycznej Lux Med.

  • Karta Multisport

  • Lekcje jęz. angielskiego

  • „Hybrydowy” system pracy w biurze i HO

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • inicjatywy dobroczynne