dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyStrategic Planner
BLUECLOUD INTERACTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 6 dni temu
- umowa o dzieło, umowa zlecenie, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
- praca zdalna, praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
Opracowywanie badań własnych (na podstawie: TGI, desk research, narzędzi do analityki SoMe) wraz z wnioskowaniem
Przygotowywanie briefów kreatywnych
Współpraca z działami analityki, mediów, kreacji, social media i client service
Opracowywanie taktyk social mediowych i contentowych dla klientów agencji
Przygotowywanie prezentacji PPTX z naciskiem na ich część strategiczną
Nasze wymagania
Masz minimum rok doświadczenia w pracy na stanowisku stratega
Interesujesz się digital marketingiem, ale również zachowaniem konsumenta, trendami komunikacyjnymi, kanałami promocji i zmianami na rynkach
Wiesz, co to brief kreatywny i potrafisz przygotować taktyki social mediowe i content marketingowe
Rozumiesz podstawowy marketing mix; Performance, SEA, Social Media, Content Marketing, Customer Experience, WoMM/ePR, video marketing
Potrafisz formułować przemyślane wnioski i bronić postawionej przez siebie tezy
Z łatwością przychodzi Ci przelewanie myśli na Power Pointa
Zainteresowania digital marketingiem - komunikacja marek, bycie na bieżąco z trendami, znajomość kanałów komunikacji
Naturalnych zdolności strategicznych - wnikliwości, umiejętności obserwacji rzeczywistości i identyfikacji insightów konsumenckich
Pro aktywności w poszukiwaniu nowych rozwiązań dla marek, benchmarków, inspiracji dla kreacji
Umiejętność analizy kanałów SM marek pod kątem taktyki / porównanie konkurencji (analiza treści, copy, grafik, efektywności działań, nowoczesności komunikacji, jej innowacyjności, kreatywności, przydatności, użyteczności)
Umiejętności planowania komunikacji na jednym i wielu kanałach na raz
Umiejętności planowania angażującego contentu w digitalu adekwatnego do grupy docelowej i oczekiwań klienta
Umiejętności sprawnego przygotowywania prezentacji i inspirujących briefów kreatywnych
Określania KPI, wyznaczanie tych mierników sukcesu, estymowanie wyników (również mediowych)
Analizy efektów kampanii (ads, GA, raporty z kanałów SOME)
Znajomości języka angielskiego
Mile widziane
znajomość obsługi cms
To oferujemy
Pracę z prawdziwymi pasjonatami, kreatywną, niepowtarzalną i partnerską atmosferę
Współpracę z markami: IKEA, Nationale Nederlanden, Dr. Oetker, WWF, FujiFilm, Kruszwica
Atrakcyjne wynagrodzenie
Pakiet opieki medycznej Lux Med.
Karta Multisport
Lekcje jęz. angielskiego
„Hybrydowy” system pracy w biurze i HO
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
brak dress code’u
kawa / herbata
inicjatywy dobroczynne