Ta oferta pracy jest nieaktualna od 157 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

KAM - doradca klienta ds. internetowych rozwiązań reklamowych

  • Bydgoszcz, Toruń, kujawsko-pomorskie
  • Specjalista
  • 2019-01-15

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Polska Press Grupa to ogólnopolski koncern medialny, zatrudniający w Polsce około 3000 osób. Dostarczamy najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie komunikacji w rynkiem dla naszych klientów i czytelników. Rozwijając własną sieć portali informacyjnych, społecznościowych oraz biznesowych takich jak: gratka.pl, naszemiasto.pl, strefa biznesu.pl, gol24.pl i wiele innych . Skupiamy się na rozwoju technologii i multimediów. Dbamy przy tym, o stały rozwój unikalnych na rynku, kompetencji naszych pracowników w obszarze rozwiązań internetowych i mobilnych. W związku z nowymi projektami zapraszamy osoby, które chcą tworzyć nasz zespół do aplikowania na stanowisko:

    KAM - doradca klienta ds. internetowych rozwiązań reklamowych
    miejsce pracy: Bydgoszcz/Toruń
    Nr ref.: KAM/BYD/2018

    Zanim rozpoczniesz pracę, zapewnimy Ci pełen pakiet wdrożeniowy składający się z:

    • Pełnego wsparcia organizacyjnego w tym wsparcie managerskie i opiekę doświadczonych pracowników.
    • Pakietu szkoleń rozwojowych i produktowych, podczas których poznasz wszystkie nasze rozwiązania i produkty skierowane dla klienta biznesowego.

    Po okresie wdrożenia będziesz realizował zadania polegające na:

    • Realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych.
    • Doradztwie i współpracy z powierzonymi Klientami w zakresie rozwiązań związanych z promocją, reklamą i marketingiem internetowym.
    • Rozwoju sprzedaży poprzez różnorodne działania i aktywność handlową (cross-selling, up-selling, pozyskiwanie nowych klientów, wdrażanie nowych produktów i usług).
    • Budowaniu i podtrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z Klientami w tym tworzenie ofert i prowadzeniu prezentacji sprzedażowych.
    • Inicjowaniu, kreowaniu i realizacji nowych pomysłów i rozwiązań w oparciu o potrzeby Twoich Klientów.
    • Monitorowaniu, analizie i optymalizacji pod względem efektywności prowadzonych kampanii reklamowych oraz na tworzeniu niezbędnych raportów i rekomendacji.

    Aby stać się częścią naszego zespołu potrzebujesz:

    • Wysokich kompetencji sprzedażowych oraz orientacji na realizację celów.
    • Minimum dwu letniego doświadczenia w obszarze bezpośredniej sprzedaży reklamy internetowej.
    • Znajomości specyfiki takich zagadnień jak : display, performance, modele rozliczeń (CPM, CPS, CPL itp), programmatic, SEM/SEO, socjalmedia, mobile, etc.
    • Dobrej znajomości narzędzi analitycznych, takich jak: Gemius Traffic, Megapanel PBI, Google Analitics.
    • Umiejętności tworzenia atrakcyjnych prezentacji dla Klientów.
    • Bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielności w realizacji zadań.

    W zamian otrzymasz:

    • Pracę w dużej stabilnej firmie z produktami, które są silnymi i znanymi markami na rynku.
    • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
    • Godziny pracy umożliwiające Ci łączenie życia zawodowego z prywatnym.
    • Stabilne wynagrodzenie składające się z wynagrodzenia zasadniczego plus premii/prowizji.
    • Realną perspektywę awansu w ramach struktury firmy.
    • Dostęp do unikalnej wiedzy w zakresie nowoczesnych technologii, Internetu i rozwiązań multimedialnych, podnoszący Twoja wartość na rynku pracy.
    • Możliwość łączeni swoich pasji z życiem zawodowym poprzez udział w tematycznych projektach prowadzonych przez naszą firmę.

    Aplikacje (CV i List Motywacyjny) prosimy wysłać w terminie 4 tygodni od daty ukazania się ogłoszenie. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

     
    Zapraszamy do zapoznania się  z informacjami dotyczącymi sposobu rekrutacji w naszej firmie oraz innymi ofertami pracy na stronie www.polskapress.pl zakładka: Kariera.
     
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.