Ta oferta pracy jest nieaktualna od 302 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Key Account Manager - B2B z j. angielskim i j.rosyjskim (m/f)

  • łódzkie
  • Specjalista
  • 20.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych będących profesjonalistami w swojej branży.

    MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.

    Obecnie poszukujemy dla międzynarodowego dystrybutora artykułów biurowych i piśmienniczych renomowanych i znanych marek, kandydata/kandydatki na stanowisko:

     

    Key Account Manager - B2B z j. angielskim i j.rosyjskim (m/f)
    Region: Polska Wschodnia, Litwa, Estonia, Łotwa
    Numer referencyjny: KAM/CP/LŁE

    Opis stanowiska:

    • Realizacja planów przedsiębiorstwa
    • Opieka nad Klientami Kluczowymi na terenie Polski Wschodniej, Litwy, Łotwy i Estonii (około 7-10 Klientów)
    • Budowanie długotrwałych kontaktów z Klientami (B2B)
    • Pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych i poszerzanie współpracy
    • Rozwój rynku
    • Wprowadzanie nowych produktów u Klientów
    • Koordynacja i doradztwo oraz kompleksowa obsługa poszczególnych projektów.

    Wymagania:

    • Doświadczenie w obsłudze Klientów i sprzedaży w sektorze B2B
    • Predyspozycje sprzedażowe
    • Duża dyspozycyjność związana z wyjazdami służbowymi na terenie Polski Wschodniej, Litwy, Łotwy i Estonii oraz wizyt w centrali w Katowicach
    • Dobra organizacja czasu pracy, zdyscyplinowanie
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i języka rosyjskiego (bardzo dobra znajomość języka polskiego jest warunkiem koniecznym)
    • Mile widziane osoby posiadające doświadczenie w sprzedaży w branży artykułów biurowych, piśmienniczych, reklamowych lub podobnych
    • Przedsiębiorczość, zaangażowanie i chęć związania się z mniejszym, ale stabilnym i renomowanym pracodawcą z potencjałem rozwojowym.

    Oferujemy:

    • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkach zagranicznych i rozwijającej, stabilnej pozycji na rynku polskim
    • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
    • Narzędzia pracy, w tym samochód służbowy, laptop, telefon
    • Możliwość rozwoju i pracy w międzynarodowych strukturach
    • Udział w tworzeniu nowych struktur i rozwoju firmy na Litwie, Łotwie i w Estonii.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez PROFIT HR z siedzibą w Katowicach zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

    Informujemy, że Administratorem danych jest PROFIT HR z siedzibą w Katowicach przy ul. Kłodnickiej 20a. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.