Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

key account manager (branża logistyczna)

Randstad Polska (Oddział Katowice)O firmie

  • Sosnowiec

    śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 5 lat temu
  • Specjalista

Randstad Polska jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej.

 Dla naszego Klienta, firmy z branży logistycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:

key account manager (branża logistyczna)
Nr ref.: 26579
Praca stała
Lokalizacja: Sosnowiec

Zakres obowiązków:

  • realizacja wyznaczonych celów zgodnie z polityką handlową firmy
  • pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjowanie warunków handlowych
  • kontrola przebiegu współpracy z aktualnymi klientami
  • realizacha wizyt oraz opieka handlowa nad klientami
  • przygotowywanie ofert i umów handlowych
  • analiza rynku

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie
  • min. 2 lata doswiadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie o podobnym profilu)
  • dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca kontakt z klientem zagranicznym
  • zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
  • otwartość i zaangażowanie na pozyskiwanie nowych biznesów
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • systematyczność, terminowość, dokładność, samodzielność
  • umiejętność pracy w zespole

Oferta:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • niezbędne narzędzia pracy
  • zatrudnienie w opariu u umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego



Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 47)

Randstad Polska jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej.

 Dla naszego Klienta, firmy z branży logistycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:

key account manager (branża logistyczna)Numer ref.: 26579

Zakres obowiązków:

  • realizacja wyznaczonych celów zgodnie z polityką handlową firmy
  • pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjowanie warunków handlowych
  • kontrola przebiegu współpracy z aktualnymi klientami
  • realizacha wizyt oraz opieka handlowa nad klientami
  • przygotowywanie ofert i umów handlowych
  • analiza rynku

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie
  • min. 2 lata doswiadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie o podobnym profilu)
  • dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca kontakt z klientem zagranicznym
  • zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
  • otwartość i zaangażowanie na pozyskiwanie nowych biznesów
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • systematyczność, terminowość, dokładność, samodzielność
  • umiejętność pracy w zespole

Oferta:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • niezbędne narzędzia pracy
  • zatrudnienie w opariu u umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy