SEKO S.A.

Key Account Manager

SEKO S.A.O firmie

  • Chojnice

    pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 5 lat temu
  • Kierownik
Key Account Manager
(Manager ds klientów kluczowych)

SEKO S.A. czołowy producent przetworów rybnych i sałatek poszukuje osoby na stanowisko:

Key Account Manager
(Manager ds klientów kluczowych)
Miejsce pracy: Chojnice

Zakres obowiązków:

  • Realizowanie wyznaczonych planów i celów sprzedażowych;
  • Budowanie współpracy z kluczowymi klientami i rozwijanie korzystnych długofalowych relacji handlowych;
  • Analiza rynku;
  • Monitorowanie skuteczności działań sprzedażowych - analiza wyników i raportów handlowych;
  • Przygotowywanie ofert handlowych i umów handlowych;
  • Prowadzenie negocjacji z partnerami handlowymi;
  • Bieżąca współpraca z pozostałymi działami spółki

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ;
  • Doświadczenie w handlu;
  • Zdolności komunikacyjne i negocjacyjne;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Bardzo dobra organizacja pracy;
  • Systematyczność, terminowość, dokładność, samodzielność;

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu u umowę o pracę ;
  • System motywacyjny uzależniony od uzyskanych wyników;
  • Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
  • Możliwość zmierzenia się z nowymi wyzwaniami;

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV klikając przycisk:

Zastrzegamy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

SEKO S.A. czołowy producent przetworów rybnych i sałatek poszukuje osoby na stanowisko:

Key Account Manager
(Manager ds klientów kluczowych)

Zakres obowiązków:

  • Realizowanie wyznaczonych planów i celów sprzedażowych;
  • Budowanie współpracy z kluczowymi klientami i rozwijanie korzystnych długofalowych relacji handlowych;
  • Analiza rynku;
  • Monitorowanie skuteczności działań sprzedażowych - analiza wyników i raportów handlowych;
  • Przygotowywanie ofert handlowych i umów handlowych;
  • Prowadzenie negocjacji z partnerami handlowymi;
  • Bieżąca współpraca z pozostałymi działami spółki

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ;
  • Doświadczenie w handlu;
  • Zdolności komunikacyjne i negocjacyjne;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Bardzo dobra organizacja pracy;
  • Systematyczność, terminowość, dokładność, samodzielność;

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu u umowę o pracę ;
  • System motywacyjny uzależniony od uzyskanych wyników;
  • Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
  • Możliwość zmierzenia się z nowymi wyzwaniami;

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV klikając przycisk:

Zastrzegamy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy