Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Key Account Manager ds. Foodservice

Transgourmet Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Ożarów Mazowiecki, Warszawa

  • Ważna jeszcze 19 dni
    do: 16 kwi 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i wieloletniemu doświadczeniu oraz wysokiemu poziomowi świadczonych usług od ponad 3 lat skutecznie zdobywamy nowych klientów i zwiększamy udziały rynkowe wykorzystując m.in. nowoczesną platformę logistyczną w Ożarowie Mazowieckim oraz magazyny regionalne.

 

W związku z dynamicznym rozwojem Transgourmet Foodservice i planami ekspansji na terenie Polski poszukujemy Pracownika na stanowisko:

KEY ACCOUNT MANAGER DS. FOODSERVICE

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe),
  • Bardzo dobra znajomość specyfiki rynku gastronomicznego i specyfiki asortymentu oraz procesów logistycznych dostaw
    do klientów gastronomicznych,
  • Poparte sukcesami doświadczenie we współpracy i osobiste relacje z dużymi klientami gastronomii sieciowej (ogólnopolskiej
    i regionalnej),
  • Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami i zdolności negocjacyjne,
  • Umiejętność analizy danych, planowania biznesowego i bardzo dobra organizacja pracy,
  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów pracy oraz realizacji określonych celów sprzedażowych,
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne,
  • Rzetelność, solidność, wysokie standardy pracy,
  • Znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego będzie dodatkowym atutem,
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), czynne prawo jazdy kat. B,
  • Posiadanie pracowniczej książeczki zdrowia (Sanepid) lub gotowość do jej szybkiego wyrobienia.

 

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

 

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni),
a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

 

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – KAM FOODSERVICE

Osoby zainteresowane ofertą, prosimy o przesłanie aktualnego CV na adres:

[email protected]

Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tylko tych danych, które zostały w formie CV przesłana bezpośrednio do nas, na adres wskazany w tym ogłoszeniu.

Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i wieloletniemu doświadczeniu oraz wysokiemu poziomowi świadczonych usług od ponad 3 lat skutecznie zdobywamy nowych klientów i zwiększamy udziały rynkowe wykorzystując m.in. nowoczesną platformę logistyczną w Ożarowie Mazowieckim oraz magazyny regionalne.

 

W związku z dynamicznym rozwojem Transgourmet Foodservice i planami ekspansji na terenie Polski poszukujemy Pracownika na stanowisko:

KEY ACCOUNT MANAGER DS. FOODSERVICE

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe),
  • Bardzo dobra znajomość specyfiki rynku gastronomicznego i specyfiki asortymentu oraz procesów logistycznych dostaw
    do klientów gastronomicznych,
  • Poparte sukcesami doświadczenie we współpracy i osobiste relacje z dużymi klientami gastronomii sieciowej (ogólnopolskiej
    i regionalnej),
  • Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami i zdolności negocjacyjne,
  • Umiejętność analizy danych, planowania biznesowego i bardzo dobra organizacja pracy,
  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów pracy oraz realizacji określonych celów sprzedażowych,
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne,
  • Rzetelność, solidność, wysokie standardy pracy,
  • Znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego będzie dodatkowym atutem,
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), czynne prawo jazdy kat. B,
  • Posiadanie pracowniczej książeczki zdrowia (Sanepid) lub gotowość do jej szybkiego wyrobienia.

 

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

 

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni),
a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

 

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – KAM FOODSERVICE

Osoby zainteresowane ofertą, prosimy o przesłanie aktualnego CV na adres:

[email protected]

Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tylko tych danych, które zostały w formie CV przesłana bezpośrednio do nas, na adres wskazany w tym ogłoszeniu.

Ogłoszenie archiwalne