Ta oferta pracy jest nieaktualna od 2 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Key Account Manager ds. obsługi hurtowni i sieci aptecznych

  • łódzkie
  • Kierownik
  • 2018-09-20

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Od 14 lat zajmujemy się ogólnopolską dystrybucją produktów farmaceutycznych i FMCG. Dziś jesteśmy niekwestionowanym liderem w tym segmencie rynku. W dziale Sprzedaży zatrudniamy ponad 120 zmotywowanych i pozytywnie nastawionych do życia pracowników. Nieustanny rozwój i zwiększenie horyzontów działania powoduje, że poszukujemy Pasjonata do współpracy z sieciami aptecznymi i hurtowniami farmaceutycznymi, na stanowisko:

    Key Account Manager ds. obsługi hurtowni i sieci aptecznych

     

    Jeżeli:

     

    • dotychczas pracowałeś na stanowisku KAM i współpracowałeś/łaś z osobami odpowiedzialnymi za centralne zakupy w sieciach aptecznych, hurtowniach farmaceutycznych lub sieciach wielkopowierzchniowych, to jesteś idealną osobą na wskazane stanowisko,
    • doskonale znasz rynek ogólnopolskich Sieci Aptecznych/Farmaceutycznych, masz nawiązane dobre relacje i kontakty z kupcami,
    • jesteś samodzielny i potrafisz zachować samodyscyplinę w pracy, gdyż będziesz sam dzielił na zadania postawione cele sprzedażowe, potrafisz zorganizować swoją pracę w sposób wysoko efektywny,
    • lubisz wyzwania w postaci wprowadzania na rynek nowych, atrakcyjnych marek,
    • potrafisz opracować, wdrożyć i z powodzeniem realizować strategie handlowe firmy w powierzonych Sieciach,
    • posiadanie dużej ilości asortymentu w ofercie stanowi dla Ciebie atut dystrybutora,
    • cyfry nie są dla Ciebie obce a bieżące śledzenie realizacji celów jest naturalną pasją.

    Zakres obowiązków

    Jeżeli powyższe punkty określają Ciebie, to nie będziesz zaskoczony, że do Twoich obowiązków należeć będzie:

    • realizacja celów sprzedażowych, wprowadzanie asortymentu, monitorowanie zamówień oraz kontrola stanów magazynowych w sieciach handlowych,
    • samodzielne negocjowanie warunków handlowych współpracy i zawieranie umów z kluczowymi dostawcami i odbiorcami,
    • przygotowywanie forecastów promocyjnych oraz sprzedaży regularnej,
    • budowa i utrzymanie właściwych, długotrwałych relacji biznesowych, nadzorowanie terminowości realizacji dostaw do Klientów,
    • analiza rynku i konkurencji, raportowanie do Zarządu,
    • wdrażanie i bieżące zarządzanie strategią poszczególnych kategorii u kluczowych klientów,
    • ·odpowiedzialność za wynik finansowy zarządzanych rynków, nadzór nad windykacją należności w obsługiwanym obszarze.

    Możemy zaproponować Ci:

    • dużą samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań,
    • możliwość rozbudowy swojego doświadczenia o zarządzanie kategoriami z dużym potencjałem,
    • możliwość zarządzania swoim rozwojem zawodowym, zarówno w zespole sprzedaży, jak i brand marketingu lub shopper marketingu (lokalnie i międzynarodowo), porozmawiamy o tym gdy poznasz naszą strukturę i specyfikę pracy,
    • pracę w zaangażowanym, współpracującym na zasadach partnerstwa teamie - mamy rozbudowany zespół KAM i wsparcia sprzedaży, który wesprze Cię w czasie adaptacji a później realizacji celów,
    • ambitną pracę pełną wyzwań w szybko zmieniającym się otoczeniu z interesującymi produktami w portfolio.

     

    O warunkach koniecznych do nawiązania współpracy porozmawiamy w trakcie spotkania rekrutacyjnego:

    • umowa o pracę lub kontrakt,
    • premie - sam wyznaczysz ich poziom osiągając ambitne cele,
    • niezbędne narzędzia: laptop, telefon, samochód (jeździmy marką Ford),
    • atrakcyjny rynkowo pakiet benefitów (opieka medyczna Lux Med, ubezpieczenie na życie AXA).

     

    Jeżeli chciałbyś budować z nami wspólny sukces, prześlij aplikację klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez MERKURY S.A. z siedzibą w Białymstoku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

    Informujemy, że Administratorem danych jest MERKURY S.A. z siedzibą w Białymstoku przy ul. Sejneńskiej 16. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.