Ta oferta pracy jest nieaktualna od 58 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Key Account Manager ds. Obsługi Sieci Aptecznych

  • podkarpackie
  • Kierownik
  • 18.05.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Od 14 lat zajmujemy się ogólnopolską dystrybucją produktów farmaceutycznych i FMCG. Dziś jesteśmy niekwestionowanym liderem w tym segmencie rynku. W dziale Sprzedaży zatrudniamy ponad 120 zmotywowanych i pozytywnie nastawionych do życia pracowników. Nieustanny rozwój i zwiększenie horyzontów działania powoduje, że poszukujemy Pasjonata do współpracy z sieciami aptecznymi i hurtowniami farmaceutycznymi, na stanowisko:

    Key Account Manager ds. Obsługi Sieci Aptecznych

    Jeżeli:

    • jesteś samodzielny i potrafisz zachować samodyscyplinę w pracy,
    • z zamiłowaniem i ogromną motywacją potrafisz wprowadzać na rynek nowe, bardzo atrakcyjne marki (głównie rynek kosmetyczny),
    • doskonale znasz rynek ogólnopolskich Sieci Aptecznych,
    • potrafisz opracować, wdrożyć i z powodzeniem realizować strategie handlowe firmy w powierzonych Sieciach,
    • uwielbiasz kontakt z ludźmi i potrafisz wzbudzić ich zaufanie budując tym samym pozytywny wizerunek firmy,
    • w biegu pokonujesz najtrudniejsze przeszkody,
    • pozyskujesz do współpracy najbardziej wymagających klientów,
    • negocjowanie warunków handlowych współpracy i zawieranie umów z kluczowymi dostawcami i odbiorcami to dla Ciebie „pestka”,
    • swoim profesjonalizmem potrafisz zapewnić monitoring terminowości i realizacji dostaw do Klientów,
    • cyfry nie są dla Ciebie obce a bieżące śledzenie realizacji celów jest naturalną pasją,
    • współpracujesz z lokalnymi lub ogólnopolskimi Sieciami Aptecznymi od min. 2 lat,
    • znasz język angielski w mowie i piśmie,
    • nie boisz się podejmować samodzielnych decyzji i zdecydowanie rozwiązywać bieżących dylematów,
    • potrafisz zorganizować swoją pracę w sposób wysoko efektywny,
    • jazda samochodem to dla Ciebie czysta przyjemność.

    Możemy zaproponować Ci:

    • pracę w atmosferze współpracy i wzajemnego wsparcia,
    • sprzedaż rynkowych nowości,
    • współudział w budowaniu świadomości nowych na polskim rynku marek,
    • stabilne warunki pracy w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
    • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie,
    • motywujące wynagrodzenie oraz niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop),
    • dofinansowaną opiekę medyczną.

    Jeżeli chciałbyś budować z nami wspólny sukces, prześlij aplikację klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez MERKURY S.A. z siedzibą w Białymstoku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

    Informujemy, że Administratorem danych jest MERKURY S.A. z siedzibą w Białymstoku przy ul. Sejneńskiej 16. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.