Oferta pracy

Key Account Manager ds. Rozwiązań IT dla HR

HIREWISE NEGACZ BORAWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA

umowa o pracę
13 00022 000 brutto / mies.
kontrakt B2B
13 00022 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Nowy Dwór Mazowiecki

    Nowy Dwór Mazowiecki, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Rekrutujemy dla

Naszym klientem jest producent oprogramowania IT dedykowanego do zarządzania firmą.

Poszukujemy Key Account Managera specjalizującego się w sprzedaży rozwiązań IT dla HR. Jeśli rozumiesz specyfikę biznesu sprzedaży systemów informatycznych, a także technologie IT, sprzedawałeś doradczo na długich procesach oraz rozumiesz potrzeby biznesowe i umiejętności budowania relacji eksperckich, wyślij nam swoje CV.

Twój zakres obowiązków

  • Praca w nowym zespole sprzedaży, którego zadaniem jest dotarcie do nowej gałęzi biznesu miękkiego HR- klientów 300-500 oraz 500+

  • Obsługa przychodzących leadów (z kanałów telesales i marketingowych)

  • Aktywne poszukiwanie klientów (marketingowa struktura wspierająca sprzedaż ciągle się tworzy)

  • Analiza wstępna i badanie potrzeb klienta, uzupełnienie karty rozwoju projektu

  • Dopasowanie produktu i modułów z zakresu HR pod potrzeby klienta

  • Prezentacja produktowa dedykowana potrzebom klienta (ze wsparciem działu presales)

  • Przygotowanie oferty (wspólnie z presales i kierownikiem wdrożeń)

  • Udział w eventach i wydarzeniach dedykowanych branży HR

  • Aktywne poszukiwanie leadów

  • Negocjacje

  • Realizacja / wdrożenie

  • Praca bieżąca na CRM

Wymagania pracodawcy

  • Doświadczenie w sprzedaży do tożsamych buyer person (HR i C-level w MŚP)

  • Doświadczenie w pracy na długich procesach sprzedażowych

  • Umiejętność budowania sieci ambasadorów w organizacji – Dyrektorów HR i kierowników HR, kadrowych, pozostałych interesariuszy (zależy od procesu)

  • Umiejętność tworzenia rozwiązania pod potrzeby klienta

  • Umiejętność diagnozy potrzeb i docieranie do bólu klienta

  • Rozumienie na ogólnym poziomie procesów biznesowych wspieranych przez systemy IT dedykowane do miękkiego HR

  • Znajomość technologii i narzędzi wspierających przedsiębiorstwa (rozwiązania IT)

  • Doświadczenie w pracy na CRM

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym

Mile widziane

  • Znajomość produktów IT dedykowanych dla miękkiego HR aktualnie dostępnych na rynku

Pracodawca oferuje

  • Możliwość dołączenia do firmy, która daje poczucie stabilności zatrudnienia oraz wsparcie na każdym etapie rozwoju i działań

  • Pracę w nowym zespole sprzedaży dedykowanym rozwiązaniom dla miękkiego HR

  • Realną szansę awansu w perspektywie roku na stanowisko Lidera Zespołu HR Sales

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B

  • Wynagrodzenie 13 000-22 000 zł brutto na umowie o pracę lub 13 000-22 000 netto na B2B

  • Gwarantowany w pierwszym miesiącu pracy system prowizyjny 9 tys. zł brutto na umowie o pracę lub 9 tys. netto na B2B. W kolejnych miesiącach jest ona zależna od realizacji celów

  • Narzędzie niezbędne do komfortowego wykonywania pracy (laptop, telefon służbowy)

  • Pracę stacjonarną w biurze w Warszawie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. Po 3 miesięcznym okresie wdrożenia możliwa praca hybrydowa

  • Benefity w postaci prywatnej opieki medycznej, grupowego ubezpieczenia na życie z opcją rozszerzenia dla rodziny, dofinansowanie do karty multisport, 5 dni dodatkowego płatnego urlopu z możliwością wykorzystania na wolontariat, szkolenia wewnętrzne miękkie i twarde (m.in.: szkolenia z negocjacji, językowe, szkolenia techniczne np. z rozwiązań chmurowych)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

Rekrutacja

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.