Key Account Manager Europa Środkowo - Wschodnia

SIAO firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
Key Account Manager - SIA Europa Środkowo - Wschodnia

SIA, jeden z wiodących, europejskich dostawców usług finansowych, poszukuje Key Account Managera na Rejon Europy Środkowo-Wschodniej w sektorze rynku korporacyjnego.

Osoba, której szukamy, będzie pracować w innowacyjnym, międzynarodowym środowisku, wchodząc w skład wysoce zmotywowanego zespołu profesjonalistów, działającego na terenie Węgier, Polski, Czech i Włoch.

Będzie odpowiadać za Account Management firmy SIA w Europie Środkowej.
Stanowisko pracy znajduje się w Warszawie, ale w ramach kontaktów z grupami międzynarodowymi będą wymagane podróże do Węgier, Czech i krajów Europy Wschodniej.


Funkcje i obowiązki

  • Wspieranie rozwoju go-to-market i strategii ofert w Regionie Europy Środkowo-Wschodniej
  • Identyfikacja i wykorzystanie nowych możliwości sprzedaży całej oferty Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
  • Wyszukiwanie partnerów lokalnych i regionalnych i odpowiednie zarządzanie relacjami partnerskimi
  • Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami z punktu widzenia opieki nad klientem
  • Reprezentowanie SIA w różnych lokalnych stowarzyszeniach
  • Udział w imprezach mających na celu promowanie wizerunku marki i poszukiwanie nowych kontaktów
  • Wyszukiwanie nowych kontaktów służących do otwierania nowych ścieżek z wykorzystaniem, w razie potrzeby, wewnętrznych zasobów SIA
  • Działanie w zgodzie z wartościami i misją całej organizacji SIA
  • Wykorzystywanie całkowitego, znaczącego wzrostu rynku w oparciu o doświadczenie i referencje SIA
  • Lobbing z podmiotami lokalnymi, mającymi znaczenie na rynku usług finansowych, w tym uczestnictwo w wydarzeniach na rynku, w celu ułatwienia firmie SIA wejścia na rynek Europy Środkowej, a także wzmocnienia znajomości spółki


Wymagania zawodowe

  • Wykształcenie wyższe
  • Pochodzenie z regionu Europy Środkowo – Wschodniej
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Mile widziana znajomość języka włoskiego/francuskiego/hiszpańskiego
  • Znajomość rynku finansowego, zwłaszcza rynku kart i płatności
  • Co najmniej 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku ze szczególnym doświadczeniem w branży kart i płatności
  • Znajomość zakresu produktów i usług (karty, płatności)
  • Znajomość bankowości i/lub rynku detalicznego


Wymagania osobiste

  • Oczekujemy, że kandydat/ kandydatka będzie osobą nastawioną na wyniki, posiadającą doskonałe umiejętności komunikowania się i pracy w zespole, będzie osobą elastyczną, pewną siebie i godną zaufania
  • Kandydat/ kandydatka musi mieć silną osobowość i zdecydowany nawyk do w pełni samodzielnej pracy, oczekuje się od niego/ od niej dojrzałości kierowniczej, niezbędnej do skutecznych interakcji z potencjalnymi i aktualnymi klientami oraz z liderami SIA. Kluczem do odniesienia sukcesu na tym stanowisku jest zdolność zwiększania sprzedaży, jak również prawidłowe ukierunkowywanie podejmowanych działań
  • Najistotniejszymi umiejętnościami na tym stanowisku są: zdolność negocjacji, umiejętność prawidłowego rozpoznania potrzeb klienta, zdolność do zarządzania kluczowymi relacjami i umiejętność swobodnego poruszania się w różnych kulturach i organizacjach
  • Mile widziana kariera międzynarodowa

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Key Account Manager - SIA Europa Środkowo - Wschodnia

SIA, jeden z wiodących, europejskich dostawców usług finansowych, poszukuje Key Account Managera na Rejon Europy Środkowo-Wschodniej w sektorze rynku korporacyjnego.

Osoba, której szukamy, będzie pracować w innowacyjnym, międzynarodowym środowisku, wchodząc w skład wysoce zmotywowanego zespołu profesjonalistów, działającego na terenie Węgier, Polski, Czech i Włoch.

Będzie odpowiadać za Account Management firmy SIA w Europie Środkowej.
Stanowisko pracy znajduje się w Warszawie, ale w ramach kontaktów z grupami międzynarodowymi będą wymagane podróże do Węgier, Czech i krajów Europy Wschodniej.


Funkcje i obowiązki

  • Wspieranie rozwoju go-to-market i strategii ofert w Regionie Europy Środkowo-Wschodniej
  • Identyfikacja i wykorzystanie nowych możliwości sprzedaży całej oferty Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
  • Wyszukiwanie partnerów lokalnych i regionalnych i odpowiednie zarządzanie relacjami partnerskimi
  • Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami z punktu widzenia opieki nad klientem
  • Reprezentowanie SIA w różnych lokalnych stowarzyszeniach
  • Udział w imprezach mających na celu promowanie wizerunku marki i poszukiwanie nowych kontaktów
  • Wyszukiwanie nowych kontaktów służących do otwierania nowych ścieżek z wykorzystaniem, w razie potrzeby, wewnętrznych zasobów SIA
  • Działanie w zgodzie z wartościami i misją całej organizacji SIA
  • Wykorzystywanie całkowitego, znaczącego wzrostu rynku w oparciu o doświadczenie i referencje SIA
  • Lobbing z podmiotami lokalnymi, mającymi znaczenie na rynku usług finansowych, w tym uczestnictwo w wydarzeniach na rynku, w celu ułatwienia firmie SIA wejścia na rynek Europy Środkowej, a także wzmocnienia znajomości spółki


Wymagania zawodowe

  • Wykształcenie wyższe
  • Pochodzenie z regionu Europy Środkowo – Wschodniej
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Mile widziana znajomość języka włoskiego/francuskiego/hiszpańskiego
  • Znajomość rynku finansowego, zwłaszcza rynku kart i płatności
  • Co najmniej 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku ze szczególnym doświadczeniem w branży kart i płatności
  • Znajomość zakresu produktów i usług (karty, płatności)
  • Znajomość bankowości i/lub rynku detalicznego


Wymagania osobiste

  • Oczekujemy, że kandydat/ kandydatka będzie osobą nastawioną na wyniki, posiadającą doskonałe umiejętności komunikowania się i pracy w zespole, będzie osobą elastyczną, pewną siebie i godną zaufania
  • Kandydat/ kandydatka musi mieć silną osobowość i zdecydowany nawyk do w pełni samodzielnej pracy, oczekuje się od niego/ od niej dojrzałości kierowniczej, niezbędnej do skutecznych interakcji z potencjalnymi i aktualnymi klientami oraz z liderami SIA. Kluczem do odniesienia sukcesu na tym stanowisku jest zdolność zwiększania sprzedaży, jak również prawidłowe ukierunkowywanie podejmowanych działań
  • Najistotniejszymi umiejętnościami na tym stanowisku są: zdolność negocjacji, umiejętność prawidłowego rozpoznania potrzeb klienta, zdolność do zarządzania kluczowymi relacjami i umiejętność swobodnego poruszania się w różnych kulturach i organizacjach
  • Mile widziana kariera międzynarodowa

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy