Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Key Account Manager

NEXPERTIS sp. z o.o.O firmie

  • Dmowskiego 12
    Gdańsk, pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Kierownik

NEXPERTIS sp. z o.o.

Dmowskiego 12

Gdańsk

Nexpertis jest spółką technologiczną skupioną na optymalizacji procesów biznesowych. Wdrażamy systemy z zakresu zarządzania projektami, obiegu dokumentów i komunikacji. Jesteśmy partnerem technologicznym i kompetencyjnym Microsoft i WEBCON. Wiedza i doświadczenie naszych konsultantów pozwala nam pracować dla świetnych Klientów.

Sprawdź, kim jesteśmy: www.nexpertis.pl     

Współpracujemy i zarządzamy zespołami z pasją!

Pracuj z nami, nie dla nas.

Aktualnie szukamy 2 osób na stanowisko:

Key Account Manager

Zakres zadań:

  • Pozyskiwanie nowych szans sprzedażowych, 
  • Realizacja przydzielonych planów sprzedażowych,
  • Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów,
  • Cykliczne raportowanie o postępach sprzedażowych, pozyskanych leadach, zamkniętych sprzedażach, 
  • Bieżąca aktualizacja danych sprzedażowych w firmowym CRM, 
  • Koordynowanie działań sprzedażowych w obszarze przydzielonych do obsługi klientów, 
  • Planowanie wraz z dedykowanym Presales prezentacji handlowych dla klientów oraz aktywny w nich udział,
  • Przygotowywanie kalkulacji cen oraz ofert handlowych w procesie ofertowania we współpracy z Preasales oraz Projekt Managerem przydzielonym do projektu, 
  • Prowadzenie negocjacji handlowych w procesie sprzedaży, 
  • Przygotowywanie wraz z przydzielonym prawnikiem umów handlowych,
  • Weryfikacja płatności wynikających z zawartych umów oraz pomoc w ewentualnych pracach,  
  • Raportowanie zidentyfikowanych ryzyk występujących w ramach prac sprzedażowych i projektowych,
  • Realizacja zdefiniowanych Planów Certyfikacyjnych,
  • Aktywna współpraca z vendorami i opiekunami klientów ze strony vendorów,
  • Aktywny udział w działaniach marketingowych w zdefiniowanym dla stanowiska zakresie.

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Min 4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze technologii IT,
  • Umiejętność przygotowywania kalkulacji  i ofert handlowych,
  • Umiejętność przygotowywania profesjonalnych prezentacji handlowych oraz prowadzenia ich z charyzmą i koncentracją na kliencie,
  • Dobra orientacja w tematyce związanej z optymalizacją procesów biznesowych,
  • Wysokie zdolności interpersonalne,
  • Pewność siebie, asertywność, otwartość na klienta,
  • Nastawienie na osiąganie celów i sukces,
  • Silna motywacja wewnętrzna,
  • Biegła obsługa pakietu MS Office
  • Jęz. angielski – b dobry w mowie i piśmie,
  • Prawo jazdy kat B.,
  • Znajomość platformy WEBCON BPS oraz rozwiązań Microsoft będzie dodatkowym atutem.

Za co cenią nas pracownicy:

  • Za doskonałą atmosferę i współpracę zespołową,
  • Za możliwość doskonalenia i indywidualne plany rozwoju,
  • Za wymianę wiedzy wewnątrz organizacji i udział w ciekawych projektach,
  • Za pracę w zespołach zarządzanych z pasją, odpowiedzialnością i zgodnie z naszymi wartościami,
  • Za dostosowaną do indywidualnych potrzeb pracę hybrydową,
  • Za elastyczne i stabilne warunki zatrudnienia.

Jak wygląda u nas proces rekrutacji?

  • Analizujemy CV,
  • Przesyłamy zadanie rekrutacyjne,
  • Zapraszamy na spotkanie zdalne z naszym HR advisorem,
  • Zapraszamy na spotkanie z Dyrektorem ds. strategii i rozwoju,
  • Podejmujemy decyzję,
  • O wynikach rekrutacji informujemy wszystkich kandydatów.

Ogłoszenie archiwalne