Oferta pracy

Key Account Manager

Randstad Polska Sp. z o.o.

  • Gorzów Wielkopolski

    Gorzów Wielkopolski, lubuskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca mobilna

Rekrutujemy dla

Interesujesz się elektrotechniką i posiadasz doświadczenie w sprzedaży B2B?

Lubisz podróżować po różnych rejonach Polski?

Jeśli tak, to koniecznie aplikuj na poniższą ofertę!

Twój zakres obowiązków

  • koncentracja na całym cyklu sprzedaży projektu, tj. identyfikacja projektów, negocjowanie

  • zamówień i obsługa towarzyszących temu procesów na Twoim obszarze działania.

  • pozyskiwanie i wsparcie biur projektowych, architektów, inwestorów, instalatorów, dystrybutorów, hurtowni elektrotechnicznych, generalnych wykonawców i producentów

  • utrzymywanie i poszerzanie istniejących kontaktów z naszymi docelowymi klientami

  • doradztwo naszym klientom w fazie przed- i posprzedażowej

  • rozwój i ekspansja pozycji rynkowej marki firmy w Twoim obszarze sprzedaży

  • tygodniowe i miesięczne raportowanie do Country Sales Managera

  • udział w targach branżowych, wydarzeniach i szkoleniach

  • zapewnienie optymalnej obsługi i satysfakcji klientów, pozostając z nimi w bliskim kontakcie, uważnie monitorując bieżące sprawy i zapewniając doskonałą obsługę

  • rejestrowanie i aktualizacja danych klientów i projektów w naszym systemie CRM, aby stale rozwijać i poszerzać naszą bazę danych

Wymagania pracodawcy

  • doświadczenie zawodowe w sprzedaży B2B / biznesie projektowym produktów technicznych

  • dobra wiedza techniczna w zakresie instalacji budowlanych oraz ogólne pojęcie w tematyce elektrotechniki

  • wiedza na temat automatyki domowej/inteligentnego domu/osprzętu elektrotechnicznego będzie dodatkowym atutem

  • duża niezależność, zorientowanie na cel i zorganizowany sposób pracy z wysokim poziomem zaangażowania

  • umiejętność pracy w zespole (ścisła współpraca z działem sprzedaży i innymi departamentami)

Mile widziane

  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Pracodawca oferuje

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia

  • samochód służbowy (także do użytku prywatnego)

  • zróżnicowany i pełen wyzwań obszar działalności z niezależną organizacją codziennej pracy i

  • wysokim poziomem autonomii w zakresie decyzji i działań

  • szkolenia techniczne i wsparcie sprzedażowe przez kompetentnych pracowników w przygotowaniu ofert i projektów

  • innowacyjne produkty i usługi

  • nowoczesne narzędzia pracy

  • system pracy: praca w terenie + home office

  • Benefity

  • możliwość pracy zdalnej

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

Randstad Polska Sp. z o.o.

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Przewiń do profilu firmy