Ta oferta pracy jest nieaktualna od 8 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Key Account Manager - International Markets

  • Ostrów Wielkopolski, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 5000–8500 zł brutto / mies.
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • 2019-08-09

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Key Account Manager - International Markets
    Miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
    4-13-54870

    Dla naszego Klienta - nowoczesnej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:

    Key Account Manager - International Markets

    Miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski lub Warszawa lub Kraków


    Zadania:

    • Rozwój sprzedaży i relacji z klientami na wyznaczonych rynkach w Europie
    • Pozyskiwanie kontaktów biznesowych i szukanie potencjalnych klientów
    • Prowadzenie prezentacji biznesowych podczas spotkań z klientami zagranicą
    • Realizacja celów sprzedażowych
    • Rozpoznawanie potrzeb klientów i pomoc w przygotowywaniu optymalnych rozwiązań na bazie firmowego portfolio produktów
    • Czynny udział w działaniach firmy w procesie planowania, kontroli i analizy rynku
    • Reprezentowanie firmy na targach i konferencjach oraz rozwój rynku
     

    Wymagania:

    • Min. 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku w obszarze sprzedaży
    • Doświadczenie w branży telefonii komórkowej/sprzętu elektronicznego i akcesoriów
    • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
    • Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne
    • Zaawansowane umiejętności negocjacyjne
    • Wiedza i zainteresowanie nowymi technologiami
    • Wykształcenie wyższe - preferowane
    • Duża samodzielność i doskonała organizacja pracy własnej
    • Gotowość do podróży zagranicznych ok. 2 razy w miesiącu
     

    Korzyści:

    • Duży zakres odpowiedzialności i samodzielności na stanowisku
    • Atrakcyjny system prowizyjny
    • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Umowa o pracę
    • Praca w przyjaznej atmosferze
    • Międzynarodowe środowisko oraz nowoczesne technologie
    • Praca w komfortowym biurze
    • Dodatkowe benefity: cykliczne premie, karta Multisport, wyjazdy integracyjne, 
    • Możliwość brania udziału w akcjach społecznych i charytatywnych
    • Możliwości rozwoju i awansu
     



    Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych". Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment.

    Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

    Grafton Recruitment Polska sp. z o.o. jest wpisany do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem 812.