Polska Press Sp. z o.o.

Key Account Manager

Polska Press Sp. z o.o. O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ważna jeszcze 13 dni
    do: 18 lip 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Polska Press Grupa to ogólnopolski koncern medialny, zatrudniający w Polsce około 3000 osób. Dostarczamy najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie komunikacji w rynkiem dla naszych klientów i czytelników. Rozwijając własną sieć portali informacyjnych, społecznościowych oraz biznesowych. Skupiamy się na rozwoju technologii i multimediów. Dbamy przy tym, o stały rozwój unikalnych na rynku, kompetencji naszych pracowników w obszarze rozwiązań internetowych i mobilnych. W związku z nowymi projektami zapraszamy osoby, które chcą tworzyć nasz zespół do aplikowania na stanowisko:

Key Account Manager
KAM/KRK/2020
miejsce pracy: Kraków
 
Zanim rozpoczniesz pracę, zapewnimy Ci pełen pakiet wdrożeniowy składający się z:
  • Pełnego wsparcia organizacyjnego w tym wsparcie managerskie i opiekę doświadczonych pracowników.
  • Pakietu szkoleń rozwojowych i produktowych, podczas których poznasz wszystkie nasze rozwiązania i produkty skierowane dla klienta biznesowego.
 
Po okresie wdrożenia będziesz realizował zadania polegające na:
  • Realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych.
  • Doradztwie i współpracy z powierzonymi Klientami w zakresie rozwiązań związanych z promocją, reklamą i marketingiem internetowym.
  • Rozwoju sprzedaży poprzez różnorodne działania i aktywność handlową (cross-selling, up-selling, pozyskiwanie nowych klientów, wdrażanie nowych produktów i usług) .
  • Budowaniu i podtrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z Klientami w tym tworzenie ofert i prowadzeniu prezentacji sprzedażowych.
  • Inicjowaniu, kreowaniu i realizacji nowych pomysłów i rozwiązań w oparciu o potrzeby Twoich Klientów
  • Monitorowaniu, analizie i optymalizacji pod względem efektywności prowadzonych kampanii reklamowych oraz na tworzeniu niezbędnych raportów i rekomendacji.

Aby stać się częścią naszego zespołu potrzebujesz:

  • Wysokich kompetencji sprzedażowych oraz orientacji na realizację celów.
  • Minimum dwu letniego doświadczenia w obszarze bezpośredniej sprzedaży reklamy internetowej.
  • Znajomości specyfiki takich zagadnień jak : display, performance, modele rozliczeń (CPM, CPS, CPL itp), programmatic, SEM/SEO, socjalmedia, mobile, etc.
  • Dobrej znajomości narzędzi analitycznych, takich jak: Gemius Traffic, Megapanel PBI, Google Analitics.
  • Umiejętności tworzenia atrakcyjnych prezentacji dla Klientów.
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielności w realizacji zadań.

W zamian otrzymasz:

  • Pracę w dużej stabilnej firmie z produktami, które są silnymi i znanymi markami na rynku
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Godziny pracy umożliwiające Ci łączenie życia zawodowego z prywatnym.
  • Stabilne wynagrodzenie składające się z wynagrodzenia zasadniczego plus premii/prowizji.
  • Realną perspektywę awansu w ramach struktury firmy.
  • Dostęp do unikalnej wiedzy w zakresie nowoczesnych technologii, Internetu i rozwiązań multimedialnych, podnoszący Twoja wartość na rynku pracy.
  • Możliwość łączeni swoich pasji z życiem zawodowym poprzez udział w tematycznych projektach prowadzonych przez naszą firmę.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Aplikacje (CV i List Motywacyjny) prosimy wysłać w terminie 2 tygodni od daty ukazania się ogłoszenie. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
 
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi sposobu rekrutacji w naszej firmie oraz innymi ofertami pracy na stronie www.polskapress.pl zakładka: Kariera
 
Więcej o przetwarzaniu danych w procesie rekrutacji: 
https://polskapress.pl/pl/kariera/nota-informacyjna-dla-kandydatow-1
 

Polska Press Grupa to ogólnopolski koncern medialny, zatrudniający w Polsce około 3000 osób. Dostarczamy najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie komunikacji w rynkiem dla naszych klientów i czytelników. Rozwijając własną sieć portali informacyjnych, społecznościowych oraz biznesowych. Skupiamy się na rozwoju technologii i multimediów. Dbamy przy tym, o stały rozwój unikalnych na rynku, kompetencji naszych pracowników w obszarze rozwiązań internetowych i mobilnych. W związku z nowymi projektami zapraszamy osoby, które chcą tworzyć nasz zespół do aplikowania na stanowisko:

Key Account ManagerNumer ref.: KAM/KRK/2020
miejsce pracy: Kraków
 
Zanim rozpoczniesz pracę, zapewnimy Ci pełen pakiet wdrożeniowy składający się z:
  • Pełnego wsparcia organizacyjnego w tym wsparcie managerskie i opiekę doświadczonych pracowników.
  • Pakietu szkoleń rozwojowych i produktowych, podczas których poznasz wszystkie nasze rozwiązania i produkty skierowane dla klienta biznesowego.
 
Po okresie wdrożenia będziesz realizował zadania polegające na:
  • Realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych.
  • Doradztwie i współpracy z powierzonymi Klientami w zakresie rozwiązań związanych z promocją, reklamą i marketingiem internetowym.
  • Rozwoju sprzedaży poprzez różnorodne działania i aktywność handlową (cross-selling, up-selling, pozyskiwanie nowych klientów, wdrażanie nowych produktów i usług) .
  • Budowaniu i podtrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z Klientami w tym tworzenie ofert i prowadzeniu prezentacji sprzedażowych.
  • Inicjowaniu, kreowaniu i realizacji nowych pomysłów i rozwiązań w oparciu o potrzeby Twoich Klientów
  • Monitorowaniu, analizie i optymalizacji pod względem efektywności prowadzonych kampanii reklamowych oraz na tworzeniu niezbędnych raportów i rekomendacji.

Aby stać się częścią naszego zespołu potrzebujesz:

  • Wysokich kompetencji sprzedażowych oraz orientacji na realizację celów.
  • Minimum dwu letniego doświadczenia w obszarze bezpośredniej sprzedaży reklamy internetowej.
  • Znajomości specyfiki takich zagadnień jak : display, performance, modele rozliczeń (CPM, CPS, CPL itp), programmatic, SEM/SEO, socjalmedia, mobile, etc.
  • Dobrej znajomości narzędzi analitycznych, takich jak: Gemius Traffic, Megapanel PBI, Google Analitics.
  • Umiejętności tworzenia atrakcyjnych prezentacji dla Klientów.
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielności w realizacji zadań.

W zamian otrzymasz:

  • Pracę w dużej stabilnej firmie z produktami, które są silnymi i znanymi markami na rynku
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Godziny pracy umożliwiające Ci łączenie życia zawodowego z prywatnym.
  • Stabilne wynagrodzenie składające się z wynagrodzenia zasadniczego plus premii/prowizji.
  • Realną perspektywę awansu w ramach struktury firmy.
  • Dostęp do unikalnej wiedzy w zakresie nowoczesnych technologii, Internetu i rozwiązań multimedialnych, podnoszący Twoja wartość na rynku pracy.
  • Możliwość łączeni swoich pasji z życiem zawodowym poprzez udział w tematycznych projektach prowadzonych przez naszą firmę.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 
Aplikacje (CV i List Motywacyjny) prosimy wysłać w terminie 2 tygodni od daty ukazania się ogłoszenie. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
 
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi sposobu rekrutacji w naszej firmie oraz innymi ofertami pracy na stronie www.polskapress.pl zakładka: Kariera
 
Więcej o przetwarzaniu danych w procesie rekrutacji: 
https://polskapress.pl/pl/kariera/nota-informacyjna-dla-kandydatow-1

Ogłoszenie archiwalne