Oferta pracy

Key Account Manager

Randstad Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ważna jeszcze 16 dni
    do: 14 paź 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Sprzedaż i bycie blisko prawdziwego biznesu to Twój świat? Masz doświadczenie w sprzedaż usług? Rozwijanie biznesu, pozyskiwanie kontaktów i budowanie relacji nie jest Ci obce? Dołącz do naszego zespołu i jednej z najbardziej rozpoznawalnych agencji rekrutacyjnych na rynku. Randstad poszukuje Key Account Managera. Nie czekaj, aplikuj!

Key Account Manager
Nr ref.: /190/09/2020/AT/55291
Kraków

oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
  • samochód służbowy,
  • doskonałe warunki pracy w komfortowym biurze, możliwość również pracy w systemie home office,
  • dostęp do platform e-learningowych,
  • możliwość rozwoju kompetencji w ramach Akademii Rekrutacji oraz Akademii Sprzedaży,
  • szereg benefitów jak karta Multisport, nauka języka, ubezpieczenie oraz opieka medyczna, dofinansowanie w edukacji,
  • kulturę organizacyjną przyjazną pracownikom :)
  • czego nie dopowiedzieliśmy znajdziesz tutaj -> https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/

zadania

  • odpowiedzialność za pozyskanie i rozwój kluczowych klientów na powierzonym terenie,
  • opieka nad dotychczasowymi klientami,
  • realizacja wyznaczonych targetów sprzedażowych,
  •  badanie potrzeb klientów, prezentowanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji handlowych,
  • określanie i realizowanie strategii sprzedaży na rynku lokalnym w oparciu i w zgodzie z priorytetami strategicznymi Randstad w Polsce,
  •  rozwijanie partnerstwa z przedstawicielami klientów na wszystkich szczeblach zaangażowanych we współpracę (top management),
  • reprezentowanie firmy jako ekspert w wydarzeniach branżowych,
  • analiza lokalnego rynku usług HR oraz monitorowanie konkurencji ,
  • stała współpraca z Dyrektorami Regionu / Branch Managerami / Team Leaderami oraz ze wszystkimi innymi osobami zaangażowanymi w proces sprzedaży, realizacji i obsługi klienta,
  • dbanie o wysoki poziom satysfakcji Klientów Randstad ,
  • rejestracja kontaktów biznesowych / projektów w systemach,
  • terminowe raportowanie wyników do przełożonego.

oczekujemy

  • minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży,
  • doświadczenie w sprzedaży usług, benefitów lub innych podobnych dla klientów korporacyjnych (SSC/BPO),
  • umiejętności tworzenia długotrwałych relacji,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość lokalnego rynku,
  • zadaniowość, ukierunkowanie na rezultaty,
  • samodzielność w działaniu,
  • kreatywność oraz gotowość do wyzwań,
  • umiejętność współpracy z innymi działami.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Sprzedaż i bycie blisko prawdziwego biznesu to Twój świat? Masz doświadczenie w sprzedaż usług? Rozwijanie biznesu, pozyskiwanie kontaktów i budowanie relacji nie jest Ci obce? Dołącz do naszego zespołu i jednej z najbardziej rozpoznawalnych agencji rekrutacyjnych na rynku. Randstad poszukuje Key Account Managera. Nie czekaj, aplikuj!

Key Account ManagerNumer ref.: /190/09/2020/AT/55291

zadania

  • odpowiedzialność za pozyskanie i rozwój kluczowych klientów na powierzonym terenie,
  • opieka nad dotychczasowymi klientami,
  • realizacja wyznaczonych targetów sprzedażowych,
  •  badanie potrzeb klientów, prezentowanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji handlowych,
  • określanie i realizowanie strategii sprzedaży na rynku lokalnym w oparciu i w zgodzie z priorytetami strategicznymi Randstad w Polsce,
  •  rozwijanie partnerstwa z przedstawicielami klientów na wszystkich szczeblach zaangażowanych we współpracę (top management),
  • reprezentowanie firmy jako ekspert w wydarzeniach branżowych,
  • analiza lokalnego rynku usług HR oraz monitorowanie konkurencji ,
  • stała współpraca z Dyrektorami Regionu / Branch Managerami / Team Leaderami oraz ze wszystkimi innymi osobami zaangażowanymi w proces sprzedaży, realizacji i obsługi klienta,
  • dbanie o wysoki poziom satysfakcji Klientów Randstad ,
  • rejestracja kontaktów biznesowych / projektów w systemach,
  • terminowe raportowanie wyników do przełożonego.

oczekujemy

  • minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży,
  • doświadczenie w sprzedaży usług, benefitów lub innych podobnych dla klientów korporacyjnych (SSC/BPO),
  • umiejętności tworzenia długotrwałych relacji,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość lokalnego rynku,
  • zadaniowość, ukierunkowanie na rezultaty,
  • samodzielność w działaniu,
  • kreatywność oraz gotowość do wyzwań,
  • umiejętność współpracy z innymi działami.

oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
  • samochód służbowy,
  • doskonałe warunki pracy w komfortowym biurze, możliwość również pracy w systemie home office,
  • dostęp do platform e-learningowych,
  • możliwość rozwoju kompetencji w ramach Akademii Rekrutacji oraz Akademii Sprzedaży,
  • szereg benefitów jak karta Multisport, nauka języka, ubezpieczenie oraz opieka medyczna, dofinansowanie w edukacji,
  • kulturę organizacyjną przyjazną pracownikom :)
  • czego nie dopowiedzieliśmy znajdziesz tutaj -> https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Ogłoszenie archiwalne