Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Key Account Manager

COHRMAN GROUP

  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer

Rekrutujemy dla

Dla naszego Klienta, globalnej spółki z sektora FinTech, europejskiego lidera oraz czołowego dostawcy w Polsce, poszukujemy najlepszych osób na stanowisko Key Account Managera. Doświadczenie we współpracy z Klientami korporacyjnymi jest warunkiem koniecznym.

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów,

  • Kompleksowa obsługa posprzedażowa oraz utrzymywanie długofalowej współpracy z kluczowymi Klientami firmy,

  • Analityka sprzedaży,

  • Nieustanne monitorowanie działań konkurencji,

  • Realizacja indywidualnych celów sprzedaży, planowanie i monitorowanie ich realizacji,

  • Regularne raportowanie wyników pracy w CRM,

  • Reprezentowanie firmy na eventach branżowych.

Wymagania pracodawcy

  • Co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,

  • Doświadczenie we współpracy z Klientami – firmami zatrudniającymi minimum 50 osób, warunek konieczny,

  • Doświadczenie w pracy z analizą danych,

  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność,

  • Wybitne umiejętności negocjacyjno-handlowe,

  • Otwartość i komunikatywność na wysokim poziomie,

  • Aktywne prawo jazdy kat. B,

  • Dobra znajomość pakietu MS Office z wyszczególnieniem MS Excel - warunek konieczny.

Mile widziane

  • Wiedza z zakresu financial & payment acumen.

Pracodawca oferuje

  • Stałe wynagrodzenie z motywacyjnym systemem premiowym

  • Zatrudnienie w oparciu o UoP

  • Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy

  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego

  • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych, m. in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, zfss, kartę lunchową oraz wielce przyjazną atmosferę

  • Dofinansowanie do pracy w homeoffice