Ta oferta pracy jest nieaktualna od 137 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

key account manager

  • Kraków, Katowice, małopolskie
  • Kierownik
  • 2019-01-11

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Sprzedaż i bycie blisko prawdziwego biznesu to Twój świat? Masz doświadczenie w sprzedaży usług? Rozwijanie biznesu, pozyskiwanie kontaktów i budowanie relacji nie jest Ci obce? Dołącz do naszego zespołu i jednej z najbardziej rozpoznawalnych agencji rekrutacyjnych na rynku. RANDSTAD poszukuje Key Account Managera. Nie czekaj, aplikuj!

    key account manager
    Nr ref.: /12/10/2018/MS/35636
    Kraków, Katowice
    oferujemy
    • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
    • umowę o pracę i stabilność zatrudnienia
    • samochód służbowy
    • dużą samodzielność w działaniu
    • możliwość rozwoju
    • prywatną opiekę medyczną i kartę sportową
    • świetną atmosferę, wspaniałych kolegów i dużo wyzwań :)
    zadania
    • odpowiedzialność za pozyskanie i rozwój kluczowych klientów na powierzonym terenie
    • opieka nad dotychczasowymi klientami
    • realizacja wyznaczonych targetów sprzedażowych
    •  badanie potrzeb klientów, prezentowanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji handlowych
    • określanie i realizowanie strategii sprzedaży na rynku lokalnym w oparciu i w zgodzie z priorytetami strategicznymi Randstad w Polsce
    •  rozwijanie partnerstwa z przedstawicielami klientów na wszystkich szczeblach zaangażowanych we współpracę (top management)
    • odpowiedzialność za nawiązanie i utrzymanie relacji z instytucjami lokalnymi (m.in. Urząd Miasta, Izby Gospodarcze, PAIZ, strefy ekonomiczne itp.) w celu umacniania pozycji Randstad na lokalnym rynku pracy
    • reprezentowanie firmy jako ekspert w wydarzeniach branżowych
    • analiza lokalnego rynku usług HR oraz monitorowanie konkurencji
    • stała współpraca z Dyrektorami Regionu / Branch Managerami / Team Leaderami oraz ze wszystkimi innymi osobami zaangażowanymi w proces sprzedaży, realizacji i obsługi klienta
    • stosowanie narzędzi metod i działania zgodnie z polityką i procedurami firmy
    • dbanie o wysoki poziom satysfakcji Klientów Randstad
    • rejestracja kontaktów biznesowych / projektów w systemach
    • terminowe raportowanie wyników do przełożonego
    oczekujemy:
    • minimum 4 lat doświadczenia w sprzedaży, w tym doświadczenia we współpracy z instytucjami publicznymi lub izbami handlowymi, strefami ekonomicznymi itp.
    • doświadczenie w sprzedaży usług
    • mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług rekrutacyjnych dla klientów z obszaru SSC/BPO
    • umiejętność pozyskiwania nowej sprzedaży oraz budowania relacji z kluczowymi klientami
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • prawo jazdy kat. B
    • znajomość lokalnego rynku
    • zadaniowość, ukierunkowanie na rezultaty
    • samodzielność w działaniu
    • umiejętność współpracy z innymi działami 

     

    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47