Oferta pracy

Key Account Manager

S4C OPERATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

  • kujawsko-pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 16 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer

S4C Operator Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się na rynku polskim i europejskim firma, zajmująca się wdrażaniem innowacyjnych platform mobilnych. Swoją strategię budujemy opierając się na unikatowym produkcie stworzonym przez doświadczony zespół deweloperski. Jesteśmy częścią grupy kapitałowej, w skład której wchodzi kilkadziesiąt spółek. Więcej informacji na temat profilu działalności firmy znajdziesz na stronie www.s4coperator.pl

Jeśli jesteś osobą otwartą, łatwo nawiązującą kontakty biznesowe, która bardzo dobrze zna specyfikę pracy z klientami sektora publicznego (samorządy), posiadasz udokumentowane sukcesy w realizacji planów sprzedaży, interesujesz się nowinkami technologicznymi, zwłaszcza aplikacjami mobilnymi, a do tego posiadasz doświadczenie w prowadzeniu prezentacji dla większej grupy osób, to nasza oferta pracy jest właśnie dla CIEBIE!

Key Account Manager

Jakie zadania czekają na Ciebie?

  • pozyskiwanie nowych klientów z sektora publicznego zainteresowanych usługami z obszaru nowoczesnych technologii
  • nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami w przydzielonym regionie (3-4 województwa sąsiednie względem miejsca zamieszkania wybranej osoby)
  • realizacja założonych planów sprzedaży
  • definiowanie potrzeb zgłaszanych przez klientów i dbanie o ich satysfakcję
  • doskonalenie i rozwijanie oferowanych przez firmę usług w oparciu o potrzeby klientów
  • aktywny udział w kreowaniu nowych produktów i współtworzenie rozwiązań zgodnie z trendami
  • budowanie i dbanie o dobry wizerunek firmy
  • aktywna sprzedaż produktów i rozwiązań oferowanych przez firmę
  • negocjacje handlowe i opieka nad klientem w procesie sprzedaży
  • bieżące raportowanie działań handlowych

Jakie są nasze oczekiwania?

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w sprzedaży produktów lub usług dedykowanych dla jednostek samorządu terytorialnego lub pokrewnych – warunek konieczny
  • doświadczenie w sprzedaży produktów z sektora nowoczesnych technologii poparte sukcesami
  • umiejętność prowadzenia prezentacji handlowych dla większego grona osób
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność myślenia strategicznego
  • umiejętność pracy w zespole
  • zaangażowanie i odpowiedzialność
  • gotowość do podróży służbowych
  • czynne prawo jazdy kat. B

Jakie korzyści oferujemy?

  • Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży technologicznej
  • Pracę z ciekawym produktem wymagającym korzystania z nowoczesnych technologii
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę agencyjną
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Możliwość realizowania własnych pomysłów, wpływ na rozwój biznesu
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli następującej treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez MCX sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy