Oferta pracy
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do UP Global Sourcing UK Ltd z siedzibą w: Manor Mill Victoria Street, OL9 0DD Manchester (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Key Account Manager

UP Global Sourcing UK Ltd

  • kujawsko-pomorskie

    kujawsko-pomorskie
  • ważna jeszcze miesiąc
    do: 12 lis 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • pozyskiwanie i współpraca z klientami sieciowymi na terenie całej Polski (kontakt z kupcami centrali sieci handlowych)

  • negocjowanie i wykonanie warunków współpracy, umów rocznych, porozumień handlowych i umów promocyjnych

  • realizacja planów sprzedażowych

  • aktywna współpraca z działami centrali firmy w Anglii: Zakupy, Marketing, Logistyka, Customer Service, Finanse

  • monitoring i analiza rynku pod kątem szans sprzedażowych

  • realizacja założonych celów sprzedaży

Nasze wymagania

  • co najmniej 5-cio letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, czyli wiedza i umiejętności zarządzania relacjami z dużymi klientami poparta dobrymi relacjami z kluczowymi osobami w branży

  • preferowana jest znajomości rynku artykułów gospodarstwa domowego (HOME, SDA, AUDIO)

  • bardzo dobra znajomości języka angielskiego

  • optymizm, otwartość, ambicja i umiejętności odnalezienia się w dużej, międzynarodowej organizacji

  • umiejętność budowania relacji biznesowych

  • chęć nauki i zaangażowanie w wykonywaną pracę

  • samodzielność w działaniu

  • dobra znajomość obsługi komputera

  • prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie

  • narzędzia niezbędne do efektywnej pracy - iPhone, iPad, laptop, samochód

  • możliwość współpracy z największymi sieciami handlowymi w Polsce

  • możliwość realnego wpływu na kształtowanie strategii sprzedażowej i realizację własnych pomysłów

  • pracę w kreatywnym, młodym i przyjaznym zespole

  • częste podróże służbowe

  • atrakcyjną ścieżkę rozwoju kariery w dużej, międzynarodowej organizacji

  • prywatną opiekę medyczną

  • możliwość pracy zdalnej

Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • brak dress code’u

O nas

Notowana na londyńskiej giełdzie firma Ultimate Products jest wiodącym europejskim dostawcą artykułów dla domu. Jesteśmy jednym z głównych partnerów brytyjskich detalistów, w tym Tesco, Asda, B&M i Sainsbury, jak również europejskich sieci jak Action i Kaufland czy Lidl.

Obecnie mamy plany dalszej ekspansji na wszystkich głównych rynkach europejskich. Po sukcesie w Niemczech i w Holandii przyszedł czas na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią, gdzie już dziś nasze produkty sprzedają największe sieci sklepów jak NETTO, BIEDRONKA, KAUFLAND, ROSSMANN czy ALZA.

Nasze marki, jak SALTER, BELDRAY, GILES&POSNER, RUSSELL HOBBS, PROGRESS czy INTEMPO, które zdobyły już ogromną popularność w Wielkiej Brytanii, są coraz bardziej rozpoznawalne również w Europie.

Odwiedź stronę www.upgs.com