Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Key Account Manager

AUXILIA S.A.O firmie

  • Legionowo, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Menedżer

Auxilia S.A. (www.auxilia-oswiata.pl) notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych, będąca liderem w obsłudze prawnej klientów z branży oświatowej, poszukuje kandydata do rozbudowywanego działu sprzedaży. Firma funkcjonuje z sukcesami na rynku prawniczym od 18 lat, a w skład jej Grupy Kapitałowej wchodzi Kancelaria Prawna Lexbridge (www.lexbridge.pl).

Key Account Manager

Opis stanowiska:

  • sprzedaż stałej opieki prawnej w formie Abonamentu Prawnego dla prywatnego sektora edukacyjnego (przedszkola, żłobki, szkoły) na terenie województwa mazowieckiego,
  • ścisła współpraca z radcami prawnymi i innymi pracownikami Kancelarii Prawnej Lexbridge realizującymi usługę,
  • nadzór nad poprawnością przesyłanych dokumentów do kancelarii,
  • opieka posprzedażowa względem pozyskanych klientów do współpracy

Proponujemy:

  • wynagrodzenie podstawowe + system premiowy zależny od ilości pozyskanych klientów premiujący długoterminową współpracę,
  • narzędzia: laptop, telefon, ekwiwalent za użytkowanie własnego samochodu wraz budżetem paliwowym lub samochód służbowy,
  • baza potencjalnych klientów,
  • perspektywiczna i dynamicznie rozwijająca się branża prawna,
  • comiesięczne warsztaty doszkalające w Centrali (lub online),
  • współpraca bezpośrednio z Dyrektorem Sprzedaży,
  • współpraca w oparciu o B2B,
  • usługa, na którą popyt jest niezależny od rozwoju pandemii Covid-19,

Od Kandydata oczekujemy:

  • doskonałej umiejętności nawiązywania kontaktów oraz sprzedaży przez telefon – kontakt telefoniczny z klientami pochłania większość dnia pracy,
  • doświadczenia w sprzedaży usług dla mikroprzedsiębiorców,
  • umiejętności budowania trwałych relacji z klientami,
  • gotowości do spotkań bezpośrednich z klientami, jeśli klient jest gotowy na takie spotkanie,
  • gotowości do współpracy w trybie home office,
  • samodzielności i kreatywności w działaniu,
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Do przesłanego cv proszę dołączyć formułkę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy