Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Eco Light Sp. z o.o. z siedzibą w Kaliszu przy ul. Majkowska 17a (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Eco Light Sp. z o.o.

Key Account Manager

Eco Light Sp. z o.o.O firmie

5000–29900 złbrutto / mies.
  • lubelskie

  • Ważna jeszcze 5 dni
    22 Styczeń 2020
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Eco Light Sp. z o.o.

jest dynamicznie rozwijającą̨ się̨ ogólnopolską firmą handlową,

która dzięki wykwalifikowanej i ambitnej kadrze z zaangażowaniem i pasją pracuje dla klienta.

Innowacyjne myślenie oraz zespół złożony z młodych, kreatywnych osób sprawił,  że w ciągu kilku lat

staliśmy się̨ jedną z najbardziej rozpoznawalnych firm w branży.

Key Account Manager

Opis stanowiska:

  • Realizacja strategii sprzedaży na podległym regionie;
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami (zarządzanie klientami);
  • Rozwój sprzedaży poprzez poszerzanie oferty u klientów o kolejne produkty i grupy produktowe (zarządzanie produktem);
  • Udzielanie merytorycznego wsparcia, poprzez szkolenia i doradztwo techniczne dla klientów (zarządzanie wiedzą);
  • Monitorowanie należności klientów oraz podejmowanie akcji korygujących;
  • Informowanie klientów o programach i akcjach marketingowych, tj.: wyprzedażach, konkursach, gazetkach, organizowanie ekspozycji, etc.

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie;
  • Praktyczna znajomość obsługi komputera;
  • Prawo jazdy i gotowość do pracy w terenie;
  • Predyspozycje zawodowe tj.: umiejętność nawiązywania i skutecznego podtrzymywania długofalowych, partnerskich relacji z klientami;
  • Umiejętność planowania i organizacji własnej pracy oraz opracowywania sposobów realizacji zadań;
  • Dojrzałość emocjonalna, wysoka kultura osobista oraz samodzielność,
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność.

Oferujemy:

  • Samodzielne stanowisko pracy, w prężnie rozwijającej się firmie handlowej;
  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Nowoczesne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy);
  • Możliwość awansu i zbudowania własnego zespołu;
  • Pracę w zgranym zespole profesjonalistów;
  • Wsparcie merytoryczne i marketingowe;
  • Dostęp do programów wspierających analizę sprzedaży;
  • Udział w targach branżowych;
  • Elastyczny czas pracy.


jest dynamicznie rozwijającą̨ się̨ ogólnopolską firmą handlową,

która dzięki wykwalifikowanej i ambitnej kadrze z zaangażowaniem i pasją pracuje dla klienta.

Innowacyjne myślenie oraz zespół złożony z młodych, kreatywnych osób sprawił,  że w ciągu kilku lat

staliśmy się̨ jedną z najbardziej rozpoznawalnych firm w branży.

Key Account Manager

Opis stanowiska:

  • Realizacja strategii sprzedaży na podległym regionie;
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami (zarządzanie klientami);
  • Rozwój sprzedaży poprzez poszerzanie oferty u klientów o kolejne produkty i grupy produktowe (zarządzanie produktem);
  • Udzielanie merytorycznego wsparcia, poprzez szkolenia i doradztwo techniczne dla klientów (zarządzanie wiedzą);
  • Monitorowanie należności klientów oraz podejmowanie akcji korygujących;
  • Informowanie klientów o programach i akcjach marketingowych, tj.: wyprzedażach, konkursach, gazetkach, organizowanie ekspozycji, etc.

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie;
  • Praktyczna znajomość obsługi komputera;
  • Prawo jazdy i gotowość do pracy w terenie;
  • Predyspozycje zawodowe tj.: umiejętność nawiązywania i skutecznego podtrzymywania długofalowych, partnerskich relacji z klientami;
  • Umiejętność planowania i organizacji własnej pracy oraz opracowywania sposobów realizacji zadań;
  • Dojrzałość emocjonalna, wysoka kultura osobista oraz samodzielność,
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność.

Oferujemy:

  • Samodzielne stanowisko pracy, w prężnie rozwijającej się firmie handlowej;
  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Nowoczesne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy);
  • Możliwość awansu i zbudowania własnego zespołu;
  • Pracę w zgranym zespole profesjonalistów;
  • Wsparcie merytoryczne i marketingowe;
  • Dostęp do programów wspierających analizę sprzedaży;
  • Udział w targach branżowych;
  • Elastyczny czas pracy.

Ogłoszenie archiwalne