Ta oferta pracy jest nieaktualna od 3 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Key Account Manager (M/f)

  • Dolnośląskie, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 07.11.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Czas na zmiany?
    Key Account Manager (m/f)
    Dolnośląskie 31221/001

    Osoba na stanowisku Key Account Manager będzie odpowiedzialna za rozwój biznesu, pozyskiwanie klientów OEM z branży AGD oraz reprezentację firmy na rynku polskim.

    Informacje o kliencie

    Dla naszego klienta, jednego z wiodących producentów bitumicznych elementów wygłuszeniowych dla przemysłu AGD, poszukujemy kandydata na stanowisko Key Account Manager.

    Opis stanowiska

    - rozbudowa i utrzymanie sieci biznesowych( rozwój relacji biznesowych) z OEM w branży AGD,
    - odpowiedzialność za sprzedaż i wyniki zgodnie z ustalonymi celami,
    - bieżąca analiza i monitorowanie odchyleń od FC sprzedaży oraz podejmowanie i monitorowanie działań naprawczych,
    - opracowanie i utrzymywanie strategii sprzedaży związanych z klientami, produktami i projektami firmy,
    - przygotowanie i prowadzenie negocjacji cenowych zgodnie z ustaleniami i specyfikacją,
    - pozyskiwanie danych związanych z projektem i specyfikacją klienta,
    - wdrożenie średnioterminowego planowania we współpracy z kierownikiem sprzedaży AGD,
    - opracowanie analizy runku (gromadzenie danych o dotyczących konkurencji, pozyskiwanie danych dotyczących sprzedaży, pozyskiwanie informacji w oparciu o wymagania/ trendy, nowe przepisy).
    - przygotowanie i podejmowanie decyzji dotyczących tematów i projektów istotnych dla klienta,
    - regularne raportowanie wszelkich kwestii handlowych (sprzedaż, zysk, planowanie itp.) w zakresie zadań związanych ze sprzedażą,
    - ciągłe raportowanie rentowności projektów,
    - tworzenie kalkulacji koszów produktu,
    - odpowiedzialność za terminy, koszty i przychody dla obszaru swoich klientów lub projektów,
    - zapewnienie wsparcia i opieki klienta w zakresie zakupów, badań, rozwoju oraz produkcji,
    - zapewnienie współpracy między klientem a centrum akustycznym, zarządzaniem ryzykiem, technicznym doradztwem, zarządzaniem sprzedażą
    - wdrażanie nowych technologii we współpracy z klientami, ośrodkiem R&D oraz centrum akustycznym.

    Profil kandydata

    - min. 4 -letnie doświadczenie w branży AGD lub podobnej (obszar klejenia, uszczelnień)
    - wykształcenie wyższe techniczne lub podobne,
    - dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie,
    - dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (mile widziana),
    - odpowiedzialność,
    - wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz doświadczenie w tym zakresie,
    - umiejętność analitycznego myślenia,
    - komunikatywność,
    - asertywność,
    - bardzo dobra organizacja pracy,
    - prawo jazy kategorii B,
    - gotowość do podróży służbowych (30 % -50% czasu).

    Oferujemy

    - atrakcyjne warunki zatrudnienia w tym premie, samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy,
    - formę zatrudnienia - kontrakt menadżerski,
    - half Home Office,
    - prywatną opiekę medyczną,
    - ciekawe i ambitne projekty,
    - pracę w międzynarodowym zespole.

    [email protected]

    Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.

    Aplikuję

    Dlaczego Michael Page?

    Kandydat w centrum uwagi  Doradztwo i pełne wsparcie  Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców

    Kandydat w centrum uwagi

     

    Doradztwo i pełne wsparcie

     

    Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców