Oferta pracy

Key Account Manager

Credit Agricole Bank Polska S.A.

  • małopolskie

    małopolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Odpowiadasz za poszukiwanie nowych partnerów strategicznych, wprowadzanie ich do stałej obsługi i rozwój relacji biznesowych

  • Odpowiadasz za realizację powierzonego budżetu sprzedaży

  • Prowadzisz negocjacje z kluczowymi partnerami

  • Współuczestniczysz w kreowaniu wizerunku firmy i polityki sprzedaży

  • Monitorujesz i analizujesz dane rynkowe dotyczące segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych

  • Inicjujesz usprawnienia oraz optymalizację procesów biznesowych

Nasze wymagania

  • Masz min. 3-letnie doświadczenie w obsłudze partnerów kluczowych

  • Masz wiedzę z zakresu nowych technologii w handlu, usługach i finansach

  • Znasz techniki negocjacyjne oraz masz doświadczenie w ich wykorzystywaniu

  • Masz bardzo dobre zdolności analityczne

  • Masz umiejętności prezentacyjne

  • Masz wysoko rozwiniętą świadomość komercyjną i biznesową

  • Jesteś samodzielny, odpowiedzialny, posiadasz odwagę w działaniu

  • Posiadasz doświadczenie w optymalizacji procesów sprzedaży

  • Bardzo dobrze znasz język angielski i potrafisz posługiwać się nim w relacjach biznesowych

  • Masz prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Szkolenia i programy rozwojowe

  • Praca hybrydowa - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze

  • Możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole

  • Praca w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • opieka stomatologiczna

  • firmowa drużyna sportowa

  • program emerytalny

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • wellbeing

Etapy rekrutacji
1

Selekcja cv

2

Zdalna rozmowa rekrutacyjna

3

Rozmowa finalna

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Mamy również tytuł Forbes Poland’s Best Employers - nasz bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców wg Forbes. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

Przewiń do profilu firmy

Twój Zespół

Pracując na tym stanowisku jesteś odpowiedzialny za rozwój oraz opiekę nad prawidłowym przebiegiem współpracy z kluczowymi partnerami biznesowymi Banku w obszarze Consumer Finance.

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.

  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.

  • MOVE&CO - rozwijamy i inspirujemy naszych managerów bo MOVE&CO to Managment, Opportunities, Values, Engagement & Connect, Cooperate, Co-develop, Communicate.

  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.