Oferta pracy

Key Account Manager

Antal Sales & Marketing

  • Międzyrzecz

    Międzyrzecz, lubuskie
  • ogłoszenie wygasło 19 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer

Rekrutujemy dla

Dla naszego klienta, lidera wśród producentów opakowań z tworzyw sztucznych, poszukujemy kandydata na stanowisko Key Account Manager

Twój zakres obowiązków

  • Opracowanie i realizacja spersonalizowanych strategii biznesowych ukierunkowanych na rozwój

  • Poszukiwanie nowych klientów i poszerzanie ich grona

  • Aktywne wdrażanie innowacji rynkowych

  • Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków handlowych i zamykanie transakcji

  • Stała analiza rynku, konkurencji i zapotrzebowania klientów

  • Budowanie długotrwałych relacji i strategii rozwoju współpracy z klientami

  • Dbanie o bliski kontakt z klientami – przygotowywanie i przedstawianie prezentacji podczas spotkań biznesowych, tworzenie raportów z wizyt itp.

  • Tworzenie rocznego planu sprzedaży oraz kwartalnych aktualizacji, modyfikowanie optymalnego planu dostaw

  • Bezpośrednia współpraca z Działem Obsługi Klienta i innymi działami wewnętrznymi w celu zapewnienia maksymalnej satysfakcji klienta i ciągłości współpracy biznesowej

Wymagania pracodawcy

  • Min. 3 lata doświadczenia jako KAM lub Przedstawiciel Handlowy ds. Klientów Kluczowych

  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego (mile widziany dodatkowy język obcy)

  • Mile widziane doświadczenie w branży opakowaniowej

  • Wysoko rozwinięta umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów

  • Hunterska orientacja sprzedażowa

  • Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku, odporność na stres, wielozadaniowość

  • Zdolności negocjacyjne i determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów

  • Otwartość na proponowanie własnych rozwiązań, proaktywność i optymizm

  • Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne i komunikacyjne

  • Gotowość do odbywania podróży służbowych

Pracodawca oferuje

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej

  • Atrakcyjne wynagrodzenie bazowe w oparciu o umowę o pracę

  • System premiowy

  • Niezbędne narzędzia pracy – telefon, laptop, samochód służbowy

  • Szkolenia podnoszące wiedzę i kwalifikacje

  • Prywatna opieka medyczna

  • Benefity takie jak: wydarzenia integracyjne, konkursy, dni owocowo-sokowe, karta lunchowa

  • Możliwość rozwoju kariery

Antal Sales & Marketing

At Antal, we have always valued expert knowledge, which is why we were one of the first recruitment companies in Poland with specialized recruitment divisions. The professional orientation of our consultants means that they are not only effective recruiters, but also qualified consultants who have unique knowledge about modern tools and the latest trends in the labour market.

Przewiń do profilu firmy