Oferta pracy

Key Account Manager

Sanofi

  • Olsztyn

    Olsztyn, warmińsko-mazurskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa na zastępstwo
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie, negocjacje i wdrażanie planów współpracy z wybranymi sieciami aptek i hurtowniami farmaceutycznymi

  • Odpowiedzialność za uzyskanie zaplanowanego poziomu sprzedaży i dostępności w sieciach aptek i hurtowni

  • Monitorowanie działań handlowych konkurencji prowadzonych w podległych sieciach aptek

  • Rozwój i budowanie między-zespołowej współpracy w zakresie działań handlowych w sieciach aptek i hurtowni farmaceutycznych

  • Budowanie relacji z kluczowymi klientami w celu wspierania profesjonalnego wizerunku spółek z grupy Sanofi poprzez regularne spotkania biznesowe oraz udział w spotkaniach organizowanych przez klientów oraz Sanofi

  • Przygotowywanie indywidualnej i długoterminowej strategii handlowej dla każdego z kluczowych klientów

  • Współtworzenie z Menedżerem Działu zasady polityki handlowej firmy w obszarze współpracy z hurtowniami

  • Współtworzenie z Menedżerem Działu strategii dystrybucyjnej

  • Odpowiedzialność za zapewnienie dostępności produktów Sanofi w hurtowniach

  • Wdrażanie działań promocyjnych dla określonego portfela produktów

  • Przygotowywanie analiz i raportów dla klientów wewnętrznych oraz Centrali Grupy w obszarach sprzedaży produktów

Nasze wymagania

  • Doświadczenie: Minimum 3 lata na stanowisku w sprzedaży (stanowisku KAM lub stanowisku przedstawiciela farmaceutycznego)

  • Wykształcenie: Wyższe

  • Języki: Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

  • Znajomość rynku sieci aptecznych i hurtowni farmaceutycznych oraz doświadczenie w pracy z produktami OTC

  • Budowanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami

  • Zapewnienie wyznaczonego poziomu sprzedaży produktów z portfolio OTC do grupy wskazanych sieci aptek oraz hurtowni

  • Umiejętność tworzenia i wdrażania strategii handlowych u klientów sieciowych i hurtowych oraz monitorowanie ich realizacji

  • Wysoka motywacja do pracy

  • Konsekwencja, systematyczność oraz dobra organizacja czasu pracy

  • Prawo jazdy kat.B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu

To oferujemy

  • Umowę o pracę na zastępstwo na okres ok. 1,5 roku z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony

  • Samochód służbowy i inne narzędzia pracy

  • Atrakcyjny pakiet benefitów obejmujący m.in. opiekę medyczną dla pracowników i członków ich rodzin, pracowniczy program ubezpieczenia emerytalnego, ubezpieczenie na życie, wachlarz benefitów z funduszu socjalnego w tym kartę Multisport oraz udogodnienia w zakresie elastycznego czasu pracy (np. home office, elastyczne godziny pracy)

  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych prowadzonych w Sanofi w Polsce i na świecie oraz swobodny dostęp do bazy wiedzy rozwojowej

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • program emerytalny

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

Obszar działania: Warszawa lub woj. mazowieckie, łódzkie lub warmińsko – mazurskie

Umowę o pracę na zastępstwo na okres ok. 1,5 roku z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony

Sanofi

W Sanofi różnorodność i inkluzywność mają fundamentalne znaczenie dla tego, jak działamy i są osadzone w naszych podstawowych wartościach. Zdajemy sobie sprawę, że aby naprawdę wykorzystać bogactwo, jakie przynosi różnorodność, musimy zarządzać przez integrację i aktywnie tworzyć miejsce pracy, w którym różnice mogą być rozwijane i wykorzystywane do polepszania życia naszych współpracowników, pacjentów i klientów. Szanujemy i doceniamy różnorodność naszych pracowników, ich doświadczenie i pochodzenie oraz zapewniamy wszystkim równe szanse rozwoju.

Przewiń do profilu firmy