Ta oferta pracy jest nieaktualna od 24 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Key Account Manager

  • Oświęcim, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2019-04-02

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jedna z największych firm chemicznych w Polsce. Istniejąc od 1945 roku jesteśmy działającym w skali globalnej liderem w produkcji surowców, w tym przede wszystkim kauczuku do produkcji opon, materiałów termoizolacyjnych, surowców dla chemii budowlanej. Dowiedz się o nas więcej>>

    Key Account Manager
    Miejsce pracy: Oświęcim
    KEY/1904/422/868

    Zadania:

    • aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
    • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z odbiorcami,
    • prowadzenie konsultacji i doradztwa technicznego w zakresie aplikacji produktów,
    • współpraca z istniejącymi i potencjalnymi klientami przy wdrażaniu nowych produktów,
    • współpraca z działem R&D w zakresie weryfikacji proponowanych klientom rozwiązań,
    • prowadzenie procesów sprzedażowych (negocjacje, ofertowanie, przygotowywanie umów),
    • nadzór nad realizacją sprzedaży oraz zapewnienie bieżącej obsługi klientów,
    • zarządzanie warunkami handlowymi klientów w zakresie limitu kredytowego, poziomu zobowiązań, kredytu kupieckiego,
    • monitorowanie rynku w zakresie działań konkurencji oraz otoczenia rynkowego.

    Wymagania:

    • doświadczenie w dziale sprzedaży w branży chemicznej (znajomość rynku klejów przemysłowych będzie dużym atutem),
    • znajomość języka angielskiego i niemieckiego na poziomie zaawansowanym (warunek konieczny),
    • wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
    • orientacja na klienta, cele i biznes,
    • komunikatywność, asertywność, wysokie umiejętności organizacji i planowania pracy,
    • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
    • umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia,
    • wykształcenie wyższe,
    • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych,
    • mile widziana znajomość języka rosyjskiego.

    Oferujemy:

    • pracę w doświadczonym zespole w firmie o globalnym zasięgu,
    • samodzielność na stanowisku pracy,
    • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach, szkoleniach merytorycznych i konferencjach branżowych,
    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • wynagrodzenie zasadnicze oraz premię kwartalną na bazie KPI,
    • samochód służbowy,
    • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli dla dzieci pracowników,
    • świadczenia w ramach ZFŚS.
    Nasza firma jest miejscem dla ludzi otwartych na nowe doświadczenia i zdobywanie wiedzy. Wspieramy proces uczenia się naszych pracowników i otwieramy przed nimi nowe możliwości oczekując w zamian zaangażowania w realizację wspólnych projektów i inwestycji.
    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o nadsyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV i List Motywacyjny) poprzez wypełnienie ankiety rekrutacyjnej:


    APLIKUJ