Oferta pracy

Key Account Manager – Out Of Home

Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja celów sprzedażowych i dystrybucyjnych dla wybranych Klientów oraz egzekucja celów sprzedażowych (miesięcznych / rocznych);

  • Przeprowadzenie negocjacji rocznych w obszarze całego portfolio Coca Cola Hellenic Bottling Company (kategorie: Kawa, napojów bezalkoholowych oraz alkoholi) oraz egzekucja ustaleń negocjacyjnych z Klientem;

  • Odpowiedzialność za wszystkie kategorie w obszarze klientów w kanale HoReCa, kanale eletro, vending, drogerie oraz kanałach sprzedaży impulsowej;

  • Skuteczna zbudowanie dystrybucji w oparciu o jakościowe cele i założenia business planu;

  • Przygotowanie strategicznych planów rozwoju dedykowanych kategorii u swoich klientów poprzedzone procesem analizy i prezentacją dla struktur wewnętrznych oraz zewnętrznych;

  • Zarządzanie P&L swoich klientów;

  • Bliska współpraca z Category Managerem, Trade Marketingiem oraz z zespołem KAM w celu realizacji celów jakościowych.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe;

  • Min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku NAM/KAM branży FMCG;

  • Doświadczenie w kategorii: Kawa (rożne kanały sprzedaży) - warunek konieczny;

  • Mile widziane doświadczenie we współpracy z Klientami w kanale HoReCa lub nowoczesnym;

  • Wiedza na temat kanałów sprzedaży, podmiotów działających na rynku;

  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych na szczeblu lokalnym/centralnym;

  • Doświadczenie we współtworzeniu rozwiązań wspierających sprzedaż;

  • Praktyczne doświadczenie w prowadzeniu złożonych projektów w długich cyklach sprzedaży;

  • Dobra znajomość języka angielskiego (w tym biznesowego);

  • Zdolności analityczne oraz umiejętności finansowe (P&L);

  • Zaangażowanie i chęć rozwoju w ramach nowych kategorii;

  • Umiejętność pracy na nowym rynku, w obszarze nieznanym;

  • Umiejętność wdrażania innowacji i nowości;

  • Otwartość na współpracę z zespołem cross-funkcji oraz zespołem sprzedaży Country Key Account;

  • Otwarty na zmiany oraz dynamiczne środowisko pracy;

  • Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacji wraz z umiejętnością budowania relacji;

  • Znajomość technik prezentacji i negocjacji.

To oferujemy

  • Jasną wizję rozwoju zawodowego;

  • Narzędzia niezbędne do pracy (min. Ipad, auto);

  • Szeroki system szkoleń;

  • Pełne wsparcie niezbędne do realizacji zadań;

  • Szereg benefitów pozapłacowych (min. ubezpieczenie zdrowotne, deputaty, zniżki na przyjemności).

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • strefa relaksu

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników