Ta oferta pracy jest nieaktualna od 86 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Key Account Manager- Outsourcing IT

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2018-06-29

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Craftware to doskonałe miejsce pracy dla ludzi ambitnych, otwartych, lubiących nowe wyzwania. Do naszego zespołu szukamy kreatywnych osób, gotowych na ciągły rozwój oraz udział w najbardziej innowacyjnych projektach rynku IT.

    Key Account Manager- Outsourcing IT

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zadania:

    • Pozyskiwanie nowych klientów oraz projektów w obszarze outsourcingu IT: dostarczenie kompetencji IT w wielu obszarach m.in. Project Managementu, Analizy Systemowo-Biznesowej, Salesforce Developmentu, Testingu
    • Współpraca z centrami kompetencyjnymi globalnych firm, m.in. w zakresie utrzymywania i budowania relacji z Managerami po stronie klienta (głównie w języku angielskim), odpowiadania na pojawiające się zapytania ale też szukania nowych obszarów współpracy
    • Bliska i efektywna współpraca z Team Leaderami zespołów kompetencyjnych w Craftware w zakresie realizacji potrzeb zgłaszanych przez klienta
    • Współpraca z działem Business Developerów, odpowiedzialnym za dostarczanie leadów
    • Kooperacja z pozostałymi działami firmy m.in z działem HR
    • Samodzielne zarządzanie procesem sprzedażowym (uczestniczenie w spotkaniach biznesowych, badanie i analiza potrzeb klienta, prowadzenie prezentacji i negocjacji, przygotowywanie ofert, wycen i zamówień)
    • Aktywne rozwijanie współpracy z obecnymi klientami firmy, dbanie o wysoką jakość świadczonych dla nich usług
    • Realizowanie założonych planów sprzedażowych

    Wymagania:

     

    • Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług outsourcingowych związanych z branżą IT
    • Doświadczenie we współpracy z wewnętrznym działem IT
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (umiejętność prowadzenia spotkań, prezentacji oraz negocjacji)
    • Mile widziane doświadczenie w pracy z międzynarodowym klientem korporacyjnym
    • Umiejętność utrzymywaniu szczerych, partnerskich relacji z istniejącymi klientami
    • Orientacja na klienta i zdolność identyfikacji jego potrzeb
    • Pro-aktywna postawa w poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych
    • Wysoki stopień zaangażowania w wykonywaną pracę
    • Samodzielność, zorientowanie na cel
    • Umiejętność priorytetyzacji powierzonych zadań, organizacja pracy własnej 
    • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne

     

    Oferujemy:

    • Współpracę B2B

      podstawę + atrakcyjny system premiowy
    • Wsparcie w rozwoju

      szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, pomoc w certyfikacji, indywidualne planowanie ścieżki kariery, opiekę opiekuna merytorycznego
    • Otwartą ścieżkę awansu

      z pomocą opiekuna merytorycznego zaplanujesz indywidualną ścieżkę awansu zawodowego.
    • Wyjątkową atmosferę

      wspólne śniadania, nietypowe wydarzenia, kawę, owoce, imprezy integracyjne
    • Niekorporacyjne biura

      blisko centrum Warszawy i Łodzi, z super wygodnymi fotelami, miejscem na rowery, strefą chill-out, piłkarzykami i ping-pongiem
    • Benefity

      karta Multisport, pakiet prywatnej opieki medycznej, zwrot kosztów zdanych certyfikatów, zajęcia z języka angielskiego