Oferta pracy

GTV Poland

Key Account Manager

GTV PolandO firmie

  • pomorskie

  • Ważna jeszcze 10 dni
    do: 30 paź 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

GTV to jeden z europejskich liderów na rynku akcesoriów meblowych i oświetlenia LED. Firma, której międzynarodowy sukces oparty jest na kompetentnym, zgranym zespole.

 

Zatrudniamy blisko 300 specjalistów z całego świata. Pracujemy w nowoczesnym, komfortowym biurowcu z własnym centrum logistycznym. Jeżeli jesteś gotowy do podjęcia nowych wyzwań, zapraszamy do naszego zespołu.

 
Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:
KEY ACCOUNT MANAGER
miejsce pracy: cała Polska

Opis stanowiska: 

  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie z nimi długotrwałych relacji;
  • Proponowanie działań aktywizujących sprzedaż;
  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych;
  • Przygotowywanie ofert handlowych;
  • Przygotowywanie materiałów (w tym prezentacji) oraz prowadzenie spotkań biznesowych;
  • Koordynacja procesu komunikacji z kluczowymi partnerami;
  • Prowadzenie szkoleń produktowych;
  • Monitorowanie potencjału klientów na danym rynku oraz analiza rynku konkurencji;
  • Kształtowanie i promowanie wizerunku firmy;
  • Ukierunkowanie na realizacje zadań i osiąganie celów;
  • Bieżąca kontrola spływu należności.

Wymagania:

  • Znajomość rynku akcesoriów meblowych do mebli skrzyniowych i mebli tapicerowanych – warunek konieczny;
  • Doświadczenie w obsłudze klientów strategicznych;
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży i obsługi kluczowych klientów;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i zadań;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Doskonała organizacja pracy;
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy: 

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Bogaty pakiet benefitów w tym prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny z pakietem Stomatologicznym oraz kartę Multisport;
  • Narzędzia niezbędne do efektywnej pracy – samochód służbowy, laptop, telefon.
opisopisopis
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

GTV to jeden z europejskich liderów na rynku akcesoriów meblowych i oświetlenia LED. Firma, której międzynarodowy sukces oparty jest na kompetentnym, zgranym zespole.

 

Zatrudniamy blisko 300 specjalistów z całego świata. Pracujemy w nowoczesnym, komfortowym biurowcu z własnym centrum logistycznym. Jeżeli jesteś gotowy do podjęcia nowych wyzwań, zapraszamy do naszego zespołu.

 
Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:
KEY ACCOUNT MANAGERNumer ref.: miejsce pracy: cała Polska

Opis stanowiska: 

  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie z nimi długotrwałych relacji;
  • Proponowanie działań aktywizujących sprzedaż;
  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych;
  • Przygotowywanie ofert handlowych;
  • Przygotowywanie materiałów (w tym prezentacji) oraz prowadzenie spotkań biznesowych;
  • Koordynacja procesu komunikacji z kluczowymi partnerami;
  • Prowadzenie szkoleń produktowych;
  • Monitorowanie potencjału klientów na danym rynku oraz analiza rynku konkurencji;
  • Kształtowanie i promowanie wizerunku firmy;
  • Ukierunkowanie na realizacje zadań i osiąganie celów;
  • Bieżąca kontrola spływu należności.

Wymagania:

  • Znajomość rynku akcesoriów meblowych do mebli skrzyniowych i mebli tapicerowanych – warunek konieczny;
  • Doświadczenie w obsłudze klientów strategicznych;
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży i obsługi kluczowych klientów;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i zadań;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Doskonała organizacja pracy;
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy: 

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Bogaty pakiet benefitów w tym prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny z pakietem Stomatologicznym oraz kartę Multisport;
  • Narzędzia niezbędne do efektywnej pracy – samochód służbowy, laptop, telefon.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne