Key Account Manager (poultry sector)

  • Białystok, podlaskie
  • Specjalista
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • 23.08.2019
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 22.09.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

     

    Obecnie, dla naszego międzynarodowego Klienta z branży żywieniowej (suplementy żywieniowe dla zwierząt towarzyszących i gospodarskich) poszukujemy osoby zainteresowanej zainicjowaniem i rozwojem strategii sprzedaży na terenie Polski na stanowisku:

    Key Account Manager (poultry sector)

    Miejsce pracy: Białystok
    KAM/POL/0819

    Zakres obowiązków:

    • wdrażanie strategii sprzedaży na podległym terenie operacyjnym poprzez promocje i sprzedaż produktów firmy w sektorze drobiowym, 
    • nawiązywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami (duże fermy oraz wylęgarnie), 
    • kompleksowe prowadzenie rozmów handlowych (rozmowy handlowe, doradztwo żywieniowe, optymalizacja procesu produkcji zwierzęcej, analiza wskaźników wzrostu i proponowanie rozwiązań itp.), 
    • współpraca z działem technologicznym w zakresie ulepszania receptur istniejących i/lub tworzenia nowych produktów firmy, 
    • analiza działań konkurencji oraz proponowanie rozwiązań na optymalizacje procesu sprzedaży dla firmy, 
    • prognozowanie poziomów sprzedaży w określonych jednostkach czasu (kwartalnie i rocznie), 
    • promowanie marki firmy na terenie Polski (uczestnictwo w krajowych wydarzeniach branżowych). 

    Kluczowe umiejętności:

    • min. 5 lat doświadczenia w dziale sprzedaży w obszarze doradztwa żywieniowego dla hodowców drobiu,
    • praktyczne doświadczenie w kreowaniu i wdrażaniu polityki sprzedaży firmy na rynku krajowym,
    • wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu zootechniki, weterynarii i pokrewne), 
    • komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie atutem, 
    • motywacja do wykonywania pracy mobilnej (80% czasu to praca w terenie), 
    • mocno rozwinięte umiejętności: sprzedażowe, analitycznego myślenia, współpracy zespołowej, kreatywność. 

    Oferujemy:

    • pracę w międzynarodowej firmie na stabilnych warunkach oraz możliwość uczestniczenia we wdrażaniu strategii sprzedaży na terenie Polski,
    • pracę mobilną na terenie województwa w pobliżu miejsca zamieszkania (do wyboru: województwo łódzkie, śląskie albo podlaskie),
    • elastyczność w działaniu oraz duża przestrzeń do realizacji własnych pomysłów na wdrożenie sprzedaży na podległym terenie operacyjnym, 
    • pracę w atmosferze wzajemnej współpracy w gronie specjalistów z branży (wspólny cel to sukces firmy na rynku krajowym), 
    • długofalowe zatrudnienie (umowa o pracę) na atrakcyjnych warunkach finansowych (bardzo konkurencyjne na rynku), 
    • narzędzie niezbędne do wykonywania codziennej pracy (samochód służbowy, laptop, telefon) oraz pakiet benefitów socjalnych. 
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    aplikuj

    Agencja zatrudnienia nr cert. 136.

    opis