Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Key Account Manager

BWS Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 17 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

BWS Polska jest firmą specjalizującą się w imporcie win z krajów posiadających winiarski rodowód tj. Bułgaria, Węgry, Chile, RPA, Francja, Hiszpania, Włochy. Dążąc do usatysfakcjonowania klientów konsekwentnie realizujemy strategię tworzenia własnych marek będących odbiciem zmieniających się upodobań i gustów jak również rosnącej kultury w zakresie wiedzy o winach. Produkty BWS Polska swoją popularność zawdzięczają intensywnej pracy pracowników Spółki oraz współpracujących z nami firm handlowych.

Zapraszamy do współpracy!

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Key Account Manager

Będziesz odpowiadać za:

  • aktywną sprzedaż produktów firmy;
  • budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami;
  • przygotowywanie dokumentacji handlowej (prezentacje, oferty);
  • kompleksową obsługę klientów;
  • monitorowanie rynku i analizę konkurencji;
  • budowanie właściwego wizerunku firmy i produktów na rynku;
  • sporządzanie analiz i raportów zgodnie z wewnętrznymi standardami;

Wymagania na tym stanowisku:

  • wykształcenie wyższe;
  • min. 2-letnie doświadczenie w branży FMCG (alkohole);
  • doświadczenie w obsłudze rynku nowoczesnego i tradycyjnego (ugruntowane kontakty biznesowe);
  • czynne prawo jazdy kat. B;
  • dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych;
  • znajomość pakietu MS Office; 
  • zdolności interpersonalne i negocjacyjne;
  • umiejętność budowania i podtrzymywania relacji z klientami;
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy;

Zapewniamy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę;
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy w terenie;
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywacyjny system premiowy uzależniony od osiąganych wyników;
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach Spółki o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • bezpośrednią współpracę z Dyrektorem Handlowym.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk „Aplikuj”.

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami/kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne