Oferta pracy

INEA S.A.

Key Account Manager

INEA S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

INEA S.A.

A

Poznań

PRACA TO NIE TYLKO OBOWIĄZKI. U NAS TO RÓWNIEŻ SATYSFAKCJA.

Poszukiwany
KEY ACCOUNT MANAGER (SEGMENT LARGE)
Miejsce pracy: Poznań (okolice)

Partnerski układ:

  • sprzedaż indywidualnie projektowanych rozwiązań IT klientom segmentu large (duże, wielooddziałowe firmy)
  • samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych na najwyższych szczeblach organizacji
  • aktywne poszukiwanie na rynku lokalnym nowych możliwości sprzedażowych w zakresie oferowanych przez INEA rozwiązań oraz analiza konkurencji
  • współpraca z działem produktów w celu intensyfikacji skuteczności działań handlowych

Do współpracy poszukujemy:

  • masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży rozwiązań ICT do klientów biznesowych
  • masz wykształcenie techniczne z obszaru IT, telekomunikacji lub wykształcenie ekonomiczne
  • pracowałeś z klientami segmentu corpo i prowadziłeś rozbudowane projekty sprzedażowe
  • samodzielnie przygotowywałeś oferty handlowe i negocjowałeś warunki współpracy z najwyższym szczeblem zarządczym po stronie klienta

TY ŚWIADCZYSZ USŁUGI SPRZEDAŻOWE, MY ZA TO DOBRZE PŁACIMY. WCHODZISZ W TO?

Warto do nas dołączyć, bo mamy dla Ciebie:

  • home office w połączeniu z pracą w biurze – obecnie zdecydowana większość z nas pracuje zdalnie. Codziennie odbywamy około 1000 spotkań online. Aby zagwarantować naszym klientom stabilny dostęp do usług, nasi pracownicy mogą wykonywać swoje obowiązki z domu
  • szansę rozwoju w wiodącym na rynku firmie z dziedziny ICT
  • zaplanowaną i realną do osiągnięcia ścieżkę rozwoju z przejrzystymi kryteriami zmiany stanowiska
  • umowę o pracę lub B2B oraz narzędzia uzależnione od formy współpracy
  • pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej INEA PARK lub nienarzucony system pracy, sam decydujesz kiedy i jak pracujesz
  • wynagrodzenie oparte o gwarantowaną podstawę i nielimitowany system prowizyjny lub atrakcyjne rozliczenie prowizyjne od każdej podpisanej umowy
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, tel. komórkowy) lub korzystasz z własnych narzędzi, które wrzucasz sobie w koszty
  • w razie potrzeby możesz korzystać z przestrzeni biurowej i całego jej zaplecza (drukarka, ekspres do kawy itp.)

Benefity, na które możesz liczyć:

  • stały
    rozwój
  • rekrutacje wewnętrzne
  • dofinansowanie urlopu
  • karta Multisport
  • opieka medyczna
  • niezbędne narzędzia

Zobacz, jak przebiega rekrutacja:

  • Daj sobie szansę
    i wyślij do nas CV
  • Zainteresowałeś nas?
    Zaprosimy Cię na spotkanie
  • Poznajmy się!
    Spotkasz się z HR i przyszłym szefem
  • Oddzwonimy
    do Ciebie z pełną informacją zwrotną
  • Witamy w INEA!
    Właśnie dołaczyłeś do zespołu
    Dobrych Ludzi od Internetu

PRACA TO NIE TYLKO OBOWIĄZKI. U NAS TO RÓWNIEŻ SATYSFAKCJA.

KEY ACCOUNT MANAGER (SEGMENT LARGE)

Partnerski układ:

  • sprzedaż indywidualnie projektowanych rozwiązań IT klientom segmentu large (duże, wielooddziałowe firmy)
  • samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych na najwyższych szczeblach organizacji
  • aktywne poszukiwanie na rynku lokalnym nowych możliwości sprzedażowych w zakresie oferowanych przez INEA rozwiązań oraz analiza konkurencji
  • współpraca z działem produktów w celu intensyfikacji skuteczności działań handlowych

Do współpracy poszukujemy:

  • masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży rozwiązań ICT do klientów biznesowych
  • masz wykształcenie techniczne z obszaru IT, telekomunikacji lub wykształcenie ekonomiczne
  • pracowałeś z klientami segmentu corpo i prowadziłeś rozbudowane projekty sprzedażowe
  • samodzielnie przygotowywałeś oferty handlowe i negocjowałeś warunki współpracy z najwyższym szczeblem zarządczym po stronie klienta

Warto do nas dołączyć, bo mamy dla Ciebie:

  • home office w połączeniu z pracą w biurze – obecnie zdecydowana większość z nas pracuje zdalnie. Codziennie odbywamy około 1000 spotkań online. Aby zagwarantować naszym klientom stabilny dostęp do usług, nasi pracownicy mogą wykonywać swoje obowiązki z domu
  • szansę rozwoju w wiodącym na rynku firmie z dziedziny ICT
  • zaplanowaną i realną do osiągnięcia ścieżkę rozwoju z przejrzystymi kryteriami zmiany stanowiska
  • umowę o pracę lub B2B oraz narzędzia uzależnione od formy współpracy
  • pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej INEA PARK lub nienarzucony system pracy, sam decydujesz kiedy i jak pracujesz
  • wynagrodzenie oparte o gwarantowaną podstawę i nielimitowany system prowizyjny lub atrakcyjne rozliczenie prowizyjne od każdej podpisanej umowy
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, tel. komórkowy) lub korzystasz z własnych narzędzi, które wrzucasz sobie w koszty
  • w razie potrzeby możesz korzystać z przestrzeni biurowej i całego jej zaplecza (drukarka, ekspres do kawy itp.)

Benefity, na które możesz liczyć:

  • stały
    rozwój
  • rekrutacje wewnętrzne
  • dofinansowanie urlopu
  • karta Multisport
  • opieka medyczna
  • niezbędne narzędzia

Zobacz, jak przebiega rekrutacja:

  • Daj sobie szansę
    i wyślij do nas CV
  • Zainteresowałeś nas?
    Zaprosimy Cię na spotkanie
  • Poznajmy się!
    Spotkasz się z HR i przyszłym szefem
  • Oddzwonimy
    do Ciebie z pełną informacją zwrotną
  • Witamy w INEA!
    Właśnie dołaczyłeś do zespołu
    Dobrych Ludzi od Internetu

TY ŚWIADCZYSZ USŁUGI SPRZEDAŻOWE, MY ZA TO DOBRZE PŁACIMY. WCHODZISZ W TO?

Ogłoszenie archiwalne